Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: پیرو مصوبه جلسه هیئت رییسه فدراسیون با اعطای مجوز آکادمی در ۱۰ هیات استان کشور موافق شد. تاریخ انتشار: 16:38 - 04 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۷۰۶

خبرگزاری میزان - با موافقت سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مجوز تاسیس آکادمی در ۱۰ هیئت استانی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی این موضوع را فرصتی برای توسعه زیر ساخت‌های آموزشی رشته‌های موتوری کشور دانست و اظهار داشت: بعد از افتتاح آکادمی بین‌المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان این رشته صورت گرفت و با درخواست هیئت‌های متقاضی نسبت به راه‌اندازی و تاسیس آکادمی موافقت شد تا هیئت‌های استانی نیز بتوانند با راه‌اندازی آکادمی در موضوع آموزش سهم بیشتری داشته باشند.

مجوز آکادمی برای استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، البزر، همدان، گیلان، کرمانشاه، خوزستان و خراسان جنوبی صادر شد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: فدراسیون همواره بر عملکرد این آکادمی‌ها نظارت دارد. توجه فدراسیون در خصوص آموزش تنها مختص به تهران نیست. سعی داریم در جای جای ایران عزیزمان این رشته را توسعه دهیم.

ناظمی با اشاره به سیاست فدراسیون مبنی بر ارتقای سطح آموزشی موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: درصددیم با مذاکره و ایجاد تعاملات با فدراسیون‌های جهانی و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از مدرسین به نام بین‌المللی برای حضور در ایران دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: بازگشایی پیست اتومبیلرانی آزادی از ۲۴ تیر انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی موتورسواری سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • انتصابات جدید در گیلان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران