Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:40:18 GMT

قائدی به دیدار با پارس جنوبی می‌رسد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۳۱۳۹

قائدی به دیدار با پارس جنوبی می‌رسد

مهاجم استقلال مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پارس جنوبی جم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی که در دقایق پایانی دیدار گذشته استقلال مقابل نساجی دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد، مصدومیت خاصی ندارد. قائدی روز گذشته نیز در تمرین آبی ها زیر نظر کادر پزشکی معاینه و مشخص شد آسیب دیدگی اش جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس قائدی می‌تواند استقلال را در بازی روز دوشنبه مقابل پارس جنوبی همراهی کند. 


مساله‌ای که درباره قائدی وجود دارد خستگی ناشی از فشردگی مسابقات است. مهاجم استقلال در همه بازی های تیمش بعد از تعطیلات کرونایی فیکس بوده و به همین خاطر فشار زیادی را تحمل می‌کند. از این رو داده های GPS نیز درباره او ثابت می‌کند که از کیفیت ایده آل دور است و این مساله ناشی از خستگی او است.


اگرچه قائدی مشکل مصدومیت برای بازی کردن مقابل پارس جنوبی ندارد اما بعید نیست که فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد در این مسابقه به مهاجم تکنیکی تیمش استراحت بدهد و در صورت لزوم از او بهره بگیرد.

استقلال تهران مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی قایدی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال