Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ضمن اعلام برنامه‌های دهه امامت و ولایت استان گفت: برنامه‌های فرهنگی متنوعی با محوریت فضای مجازی در دهه امامت و ولایت پیش‌بینی شده است.

به گزارش قدس آنلاین،  محمد صادق براتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا و نحوه انتقال آن باعث شد که بسیاری از مراسم و تجمعات مذهبی در مناسبت‌ها در راستای پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس با محدودیت‌هایی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال حتما تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه امامت و ولایت استان رعایت می‌شود، افزود: به همت فعالان و نهادهای فرهنگی برنامه‌های متنوعی در سطح شهر مشهد و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: فضاسازی شهری مناسب و متناسب با ایام عید قربان و غدیر، فضاسازی محیط‌های اداری مشهد و سراسر استان، راه‌اندازی کاروان‌های سرودخوانی و اجرای برنامه‌های شاد با مشارکت نهادهای فرهنگی و آستان قدس رضوی، خطبه‌خوانی غدیر در فضای باز مساجد با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، خطبه‌خوانی غدیر در فضای مجازی با مشارکت گروه‌ها و نهادهای مختلف مذهبی و اجتماعی، پویش خادمان علوی، تولید محتواها و پک‌های فرهنگی برای خانواده‌های کارکنان دولت بخشی از برنامه‌های فرهنگی عید قربان تا غدیر خم است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری مراسم شعرخوانی و نشست‌های فرهنگی در باب غدیر در فضای مجازی، حضور پررنگ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و استفاده از ظرفیت آنان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

براتی تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای قشر کودکان و نوجوانان برای بهره‌مندی بیشتر و درک مبانی غدیر و استفاده از فضای معنوی ایام دهه امامت و ولایت در دستور کار نهادهای فرهنگی و بنیاد بین‌المللی غدیر خم  قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه حرکت کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر، مرحله دوم این کمک‌های مومنانه آغاز شده و ان‌شاءالله با همکاری و همراهی مسئولان، نهادهای مردمی و مذهبی و خیران این مهم با عنوان احسان علوی در دهه ولایت و امامت با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

براتی بیان کرد: طرح زیارت نیابتی بارگاه منور رضوی به صورت پایلوت در وزارت کشور و در ایام عید غدیر انجام می‌شود و در صورت موفق بودن در مناسبت‌های بعدی در سطح تمامی وزارت‌خانه‌ها اجرایی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به اینکه تولید برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی خصوصا از زمان شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه تولیدات فاخر و محتواهای فرهنگی مناسبی در ایام مختلف سال در فضای مجازی در حال نشر است، اما این برنامه‌ها از انسجام لازم برخوردار نبوده که ضروری‌ است در ایام دهه امامت و ولایت موج جدیدی از تولیدات فرهنگی با انسجام و هماهنگی لازم تولید و منتشر شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ویژه برنامه های دهه کرامت دهه امامت و ولایت فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد

 سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می‌آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کار‌های خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نماد‌های فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل