Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری بعدازظهر شنبه با همراهی استاندار همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان حوزه پژوهش و فناوری از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیمارستان سابق شهید مباشر کاشانی بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه این بازدید گفت: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان از ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشید حیدری مقدم اظهار داشت: شرکت‌ها محصولاتی در راستای تبدیل دانش به فناوری وارد بازار کردند و امید است با این سفر ارتباطات بیشتری در این حوزه با بخش معاونت علمی ریاست جمهوری برقرار شود.

معاون رئیس جمهور ضمن بازدید از اتاق تمیز به عنوان یکی از فرصت‌های استثنایی دانشگاه با مساحت ۳۰۰ مترمربع در جریان اقدامات انجام شده توسط ۱۶ شرکت دانش‌بنیان مستقر مرکز رشد قرار گرفت و رهنمودهایی را به منظور پیشبرد امور ارائه کرد.

مهمترین پروژه‌های بازدید شده شامل دستگاه سنگ شکن برون اندامی، خط تولید کیت تشخیصی miRNA به روش real-time PCR و شرکت تولید محصولات غذایی برای رژیم درمانی بیماران متابولیک بود.

گفتنی است؛ در سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به همدان، مرحله نخست ساختمان پارک علم و فناوری این استان بهره‌برداری شد.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری همدان و همچنین بهره‌برداری از یک شرکت شتاب دهنده از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جهمور به همدان بود.

کد خبر 4982790

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی همدان سورنا ستاری مرکز رشد معاون علمی رییس جمهور ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مجلس شورای اسلامی مسکن دانشگاه علوم پزشکی همدان مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود