Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق کمیته امداد شهرستان سرخه از اجرای طرح «هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی» با هدف کمک به نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با اشاره به اجرای طرح «هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی» در شهرستان سرخه اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس سنت هرساله خویش در عید قربان، اقدام به قربانی و ذبح دام در جهت کمک به نیازمندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امسال نیز اجرای این طرح در دستور کار خود دارد و با لطف خداوند در نظر داریم، امسال ۴۰ رأس دام را به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رفع و دفع بلایا و به‌خصوص نابودی ویروس منحوس کرونا قربانی کنیم.

رئیس سابق کمیته امداد شهرستان سرخه افزود: گوشت قربانی بین نیازمندان و خانواده‌های دارای بیمار در این شهرستان توزیع می‌شود و در راستای اجرای این طرح، حمایت‌های مردمی، نهادها و ادارات در سطح عالی برآورد شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ رأس گوسفند جمع‌آوری شده است، گفت: خیران، نیکوکاران و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان سرخه و کلیه افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند، می‌توانند با تلفن کمیته امداد شهرستان سرخه به شماره‌های ۳۳۶۱۵۷۵۴ و ۳۳۶۱۱۴۷۲ تماس بگیرند و نحوه و میزان مشارکت خویش را اعلام کنند تا بتوانیم اقدام خوبی در زمینه نذر و قربانی به انجام رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با همکاری سازمان‌های بسیج، مرکز بهداشت، دامپزشکی و شهرداری اقدام به این امر خداپسندانه کرده است.

رئیس سابق کمیته امداد شهرستان سرخه بیان کرد: معاینات پزشکی و سلامت دام‌ها مدنظر قرار خواهد گرفت تا این اقدام معنوی در روز عید قربان به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/74020/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد مسجد بسیج قربانی سرخه رضا نوروزی ذبح دام کمیته امداد شهرستان سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت