Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار استقلال و نساجی نشان داد وصله‌های ناجور نه به استقلال می‌چسبد و نه به محمود فکری.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از برگزاری جدال با استقلال، برخی کانال‌ها در فضای مجازی علیه محمود فکری موضع گرفته و مدعی شده بودند با توجه به اینکه نساجی نه سقوط می‌کند و نه می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، به استقلال راه خواهد داد تا آبی‌پوشان پایتخت با پیروزی در این بازی شانس نایب‌قهرمانی خودشان را افزایش بدهند!

ادعایی که البته پوچ و بی‌اساس بودن آن پنج‌شنبه شب به همه ثابت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمود فکری از تمام مسابقات قبلی خودشان انگیزه بیشتری داشتند و اگر در نیمه دوم کم‌دقتی نمی‌کردند، بدون شک می‌توانستند فاتح میدان نیز بشوند.

این بازی نشان داد وصله‌های ناجور نه به استقلال می‌چسبد و نه به محمود فکر‌ی. سرمربی نساجی کاملاً جوانمردانه بازی کرد و از هیچ کوششی برای برتری تیمش مقابل آبی‌پوشان پایتخت دریغ نکرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری نساجی لیگ برتر ایران محمود فکری نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند. تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903235

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!