Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: انتقام خون حاج قاسم به‌ قدری برای نیروهای اشغالگر سخت و شکننده خواهد بود که سرنوشت منطقه را تغییر می‌دهد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران اشاره و مطلبی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری قالیباف درباره مزاحمت اخیر جنگنده‌های آمریکاییلعیا جنیدی:‌ اقدام جنگنده‌های آمریکایی قابلیت پیگیری در شورای ایکائو را داردکدخدایی خواهان اقدام متقابل در برابر ایجاد مزاحمت جنگنده‌‍‌های آمریکایی شد

متن کامل یادداشت قاضی‌زاده‌هاشمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روضة من الفاظ رسول اللَّه صلّی اللَّه علیه و آله:   لا یشکر اللَّه من لایشکر النّاس "الوسائل ج 11-ص 542"

از سخنان پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم):

شکر خدا را بجانیاورده است آنکه از مردم (درقبال خوبی هایشان ) تشکر نکند.

براساس این فرمایش گهر بار رسول‌الله "صلی‌الله علیه وآله وسلم"  تشکر و تشویق، به افراد در هر مسئولیتی که قرار دارند انگیزه می‌دهد تا با نشاط روحی خدمات مطلبوب‌تری را در حیطه مسئولیت‌شان ارائه دهند، لذا این جانب برخود وظیفه می‌دانم از خلبان شجاع و باهوش هواپیمای مسافری، که توطئه شیطانی آمریکایی- اسرائیلی را با تصمیم هوشمندانه و فنی و به موقع و آنی خنثی نمود و جان صدها انسان بی‌گناه را نجات داد، تشکر و قدردانی نموده و با آسیب‌دیدگان عزیز این اتفاق ناگهانی و شرارت شیطانی، ابراز همدردی نمایم، در همین راستا به استحضار ملت شریف و شجاع و مقاوم ایران  اسلامی می‌رساند، با بررسی انگیزه و اهداف این شیطنت رذیلانه و رفتار بزدلانه دشمنان اسلام و ملت ایران، که ناشی از ترس انتقام خون پاک حاج قاسم عزیز می‌باشد و مدت‌هاست خواب را از چشمان شیطانی آمریکا و اسرائیل آدم‌کش ربوده،  توسط نهادهای ذیربط از جمله کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح، تصمیمات لازم اتخاذ و ایران اسلامی و مقتدر پاسخ قاطع و کوبنده را به دشمن متخاصم خواهد داد، تا نتیجه بازی با دم شیر را این ددان و جانیان  روبه صفت و رو به اضمحلال با تمام وجود خبیث خود درک نمایند؛ ولذا اینجانب این بشارت را به ملت شجاع و دین‌باور و قهرمان‌پرور ایران اسلامی می‌دهم، انتقام خون حاج قاسم عزیز که مورد تأکید فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری "حفظه‌الله" بوده و می‌باشد، به قدری برای نیروهای اشغالگر سخت و شکننده خواهد بود،که سرنوشت منطقه را تغییر و نقشه راه آمریکا و اسرائیل در منطقه را برای همیشه نابود خواهد کرد، انشاءالله

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامى

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... جانشین نیروی قدس: اسناد ترور سردار سلیمانی را به قوه قضاییه ارسال کردیم/ تشکیل کمیته‌های چهارگانه در شورای امنیت ملی برای پیگیری ترور حاج قاسم شباهت‌های شهید چمران و حاج قاسم سلیمانی/ روایتی از علاقه آیت‌الله خامنه‌ای به دکتر چمران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جانشین نیروی قدس: اسناد ترور سردار سلیمانی را به قوه قضاییه ارسال کردیم/ تشکیل کمیته‌های چهارگانه در شورای امنیت ملی برای پیگیری ترور حاج قاسم شباهت‌های شهید چمران و حاج قاسم سلیمانی/ روایتی از علاقه آیت‌الله خامنه‌ای به دکتر چمران واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ افشاگری نماینده مجلس درباره عدم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ۲ روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود ۳ اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ۴ عملیات مرصاد به روایت سردار فضلی: منافقین به خیال خود می‌خواستند امام را شهید و کار جمهوری اسلامی را یکسره کنند ۵ تذکر بابایی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و افسارگسیختگی در بازار ارز و سکه ۶ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۷ مجلس مشمولان جامانده سهام عدالت را مشخص کرد ۸ امیر سیاری: تمامی نیازمندی‌های ارتش در داخل کشور تولید می‌شود/ بیمارستان‌های آجا در خدمت مقابله با کرونا مهمترین اخبار سیاسی روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح بمناسبت سالمرگ رضاشاه| از سلب اعتماد انگلیس تا پناه بردن به آمریکا در دقیقه ۹۰ طرح جدید مجلس برای تأمین مسکن و پرداخت حقوق به نمایندگان مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود عراق| درخواست ائتلاف فتح از برهم صالح برای تایید سریع حکم اعدام تروریست‌ها خبر خوش معاون علمی رئیس جمهور / داروی ایرانی بیماران کرونایی تا سه هفته دیگر به بازار می‌آید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی نمایندگان مجلس مجلس سردار قاسم سلیمانی نمایندگان مجلس مجلس قاضی زاده هاشمی قاسم سلیمانی مجلس شورای انتقام خون حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!

دریافت 18 MB

خبرگزاری مهر-گروه هنر-فریبرز دارایی؛ ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر و نمایش‌هایی رادیویی که در فعالیت‌های رادیویی خود به سراغ آثار مطرح و تاثیرگذار ادبیات و ادبیات نمایشی جهان می‌رود و این آثار را در قالب نمایش رادیویی کارگردانی و به مخاطب ارایه می‌دهد، به سراغ رمان «بیلی بت‌گیت» ادگار لارنس دکتروف نویسنده آمریکایی رفته است.

«بیلی بت‌گیت» که روایت‌گر ورود پسری ۱۵ ساله به یک باند تبهکاری است، برنده جایزه انجمن ملی منتقدان کتاب آمریکا و جایزه پن/فاکنر برای داستان و همچنین کاندیدای دریافت جایزه ادبی پولیتزر شده است.

در سال ۱۹۹۱ و با کارگردانی رابرت بنتون فیلمی با اقتباس از رمان «بیلی بت‌گیت» ساخته و اکران شد. در این فیلم بازیگرانی چون داستین هافمن، نیکول کیدمن، استیون هیل، استیو بوشمی و بروس ویلیس به ایفای نقش پرداختند.

ایوب آقاخانی علاوه بر کارگردانی، اقتباس و تنظیم برای رادیوی نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» را بر اساس رمان دکتروف و با ترجمه احسان برکت بر عهده داشته است.

بازیگران حاضر در قسمت اول این نمایش رادیویی به ترتیب ایفای نقش عبارتند از احمد لشینی در نقش داچ شولتز، محمد شریفی مقدم در نقش میکی، هوتن شکیبا در نقش بو واینبرگ، شیرین بیده در نقش بیلی بت‌گیت، بابک داداش‌پور در نقش ایروینگ، پریسا مقتدی در نقش لولا، بهنوش ناصرپور در نقش پسربچه اول، علی زارعی در نقش پسربچه دوم، شیوا رفیعیان در نقش ربکا، محمودرضا رفیعیان در نقش هاروی پرستون.

فرشاد آذرنیا افکتور، رضا طاهری صدابردار، شهلا نیساری تهیه‌کننده، دیگر عوامل نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» هستند.

در قسمت اول نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» با مدت‌زمان ۱۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه، ماجرا با دستگیری «بو» توسط «شولتز» آغاز می‌شود. شولتز پاهای بو را در بتن قرار داده و منتظر است تا بتن خشک شود. سپس لولا نامزد بو را می‌آورد تا شاهد اتفاقی باشد که سر بو آورده است. بیلی که پسربچه‌ای در خدمت شولتز است، با خود به این موضوع فکر می‌کند که چرا در چنین موقعیتی قرار گرفته است.

برای مشخص‌شدن چگونگی قرارگرفتن بیلی در دار و دسته شولتز، بیلی خاطرات گذشته خود را به یاد می‌آورد.

اولین لحظه آشنایی بیلی و شولتز مربوط به زمانی است که با دوستان خود مشغول بازی است. هنگام بازی خودروی شولتز از راه می‌رسد و بیلی به سمت شولتز می‌رود تا با ترفندی یک ۱۰۰ دلار از او بگیرد. وی در این کار موفق می‌شود و آرزو دارد که روزی مانند شولتز پولدار و معروف شود زیرا شولتز نیز مانند بیلی، دوران کودکی سختی داشته است.

بیلی حاضر است به هر قیمتی که شده وارد دار و دسته شولتز شود.

با هم اولین قسمت از نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» را بشنویم.

کد خبر 6092214 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور