Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:22:34 GMT

پرز ناامیدم کرد؛ به هر قیمتی به رئال بر نمی گردم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۳۹۱۸

پرز ناامیدم کرد؛ به هر قیمتی به رئال بر نمی گردم

ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید یک پیشنهاد برای بازگشت به رئال را رد کرده و می گوید حاضر نیست با هر شر ایطی به باشگاه سابق خود بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بیستمین سالروز پیوستن لوئیس فیگو به رئال مادرید بود که جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال قلمداد می شود.

ستاره پرتغالی که کاپیتان بارسا بود، در اقدامی عجیب و پس از به توافق نرسیدن برای تمدید با بارسا راهی رئال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلورنتینو پرز در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود که اگر رئیس رئال شود، فیگو را جذب خواهد کرد و در نهایت چنین نیز شد. فیگو با انتقالی 62 میلیون یورویی گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال در آن مقطع شد و دورانی جدید نیز در رئال مادرید شروع شد. او 5 سال بعد رئال را ترک و به اینتر رفت در حالی که جدایی او حرف و حدیث هایی داشت.

 

 

 

 

فیگو در مصاحبه با آاس و در مورد جدایی اش از رئال در سال 2005 گفت:« واقعیت این است که رفتار خوبی با من نشد. در آن مقطع خیلی اذیت شدم. رابطه ام با فلورنتینو پرز همیشه خوب و البته صریح بود ولی حس کردم در ماه های پایانی حضورم در رئال به من خیانت شد و به شکلی مسالمت آمیز جدا نشدم. نمی دانم در واقع چه شد که سه ماه پایانی حضورم در رئال نیمکت نشین شدم.

شاید در پروژه های باشگاه جایی نداشتم و تصمیم گرفتند من را به باشگاهی دیگر منتقل کنند. یک سال دیگر با رئال قرارداد داشتم و همیشه در ترکیب بودم ولی پس از ال کلاسیکو بود که به نیمکت تبعید شدم. هرگز هم دلیلش را برایم توضیح ندادند.»

 

 

 

 

بازگشت به رئال مثل هیه رو و رائول:« بله، تقریبا یک سال پیش بود که پرز به من پیشنهاد بازگشت و کار در باشگاه را داد ولی تعهداتی به فیفا داشتم و قبول نکردم. در هر صورت پرز در مقطعی مرا ناامید کرد و گذشته را هنوز فراموش نکرده ام ولی هرگز حاضر نیستم به هر قیمتی به رئال برگردم. صرفا بازگشت به رئال بدون اینکه وظیفه مهمی به من واگذار شود، برایم قابل قبول نیست. نمی خواهم با یک عنوان افتخاری به رئال برگردم.»

 

پیشکسوت پرتغال لوئیس فیگو رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیشکسوت پرتغال لوئیس فیگو رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)