Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:52:25 GMT

۱۰ رئیس دستگاه اجرایی شهرستان تغییر می کنند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۴۱۹۰

۱۰ رئیس دستگاه اجرایی شهرستان تغییر می کنند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: با توجه به ضعف هایی که وجود دارد مجموعه میراث فرهنگی استان اصفهان نیاز به یک تغییر اساسی با رویکرد جدید دارد.

حمیدرضا تاملی عصر امروز (شنبه-۴ مرداد) در نشست خبری با بیان اینکه ویروس کرونا توانسته بسیاری از برنامه های شهرستان را در حوزه های مختلف با محدودیت مواجه کند، اظهار کرد: ویروس کرونا به واقع سطح توسعه یافته بودن جوامع را تعیین می کند و هر روز آمار تاسف بار تلفات این بیماری به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی بارها تاکید شده است، افزود: هر زمانی که در جامعه ای رشد فرهنگی به قدری ضعیف است که پروتکل های ساده بهداشتی را برای مقابله با بیماری کرونا انجام نمی دهد قطعا توان نظارتی و بازرسی همه مجموعه های متولی در برابر نبود رعایت مقررات نمی تواند موثر باشد.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با اشاره به اجرای تقسیمات مرزبندی بخش های شهرستان اردستان، گفت: مرجع تصمیم گیری در خصوص تقسیمات کشوری هیئت وزیران است و صلاحیت اظهار نظر در این خصوص با هیئت دولت است. مصوبه هیئت وزیران در این خصوص در اسفند ماه سال ۹۷ به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده و برای دستگاه های اجرایی شهرستان ملاک عمل است.

تاملی با بیان اینکه طرح تقسیمات شهرستان مشکلات قانونی، اجتماعی و سیاسی را داشته که پس از واقف شدن به ابعاد برنامه، نقشه اصلاحی تهیه شده و نهایتا در روزهای آینده به استانداری ارسال می شود، گفت: در اجرا و طراحی نقشه اصلاحی که تهیه شده اجرای قانون، منافع عمومی شهرستان و توجه به رضایتمندی مردم در حوزه بهره مندی از خدمات دستگاه ها و دغدغه های اجتماعی و سیاسی دیده شده است.

وی با بیان اینکه به طور جدی و مستمر ادارات شهرستان اردستان را مورد ارزیابی قرار می دهیم، گفت: هر زمانی به نتیجه برسیم که رئیس اداره ای نمی تواند ماموریت های محوله را انجام دهد، قطعا جابجایی مدیران را انجام خواهیم داد. در حال حاضر حدود ۱۰ رئیس دستگاه اجرایی شهرستان در برنامه تغییر هستند که با توجه به برنامه هایی که داریم به مرور انجام می شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه مجموعه شهرستان اردستان بارها اعتراض خود از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی در حوزه های مختلف را اعلام کرده، گفت: رونمایی نکردن از ثبت جهانی قنات دو طبقه اردستان و بلاتکلیفی مدیر این پایگاه و بافت تاریخی و ملی شهر زواره، به کارگیری برخی از نیروهایی که در چارت سازمانی اداره اردستان هستند در اداره کل میراث فرهنگی استان، تامین نشدن تجهیزات ابتدایی اداره میراث شهرستان و.... تنها بخشی از بی مهری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان به شهرستان اردستان است که در دیداری که با وزیر میراث فرهنگی داشتیم مراتب اعتراض مجموعه شهرستان را بیان کردیم.

تاملی با بیان اینکه مجموعه میراث فرهنگی استان اصفهان نیاز به یک تغییر اساسی با رویکرد جدید دارد، گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان اردستان با نگاهی که اداره کل استان دارد نمی تواند پاسخگوی ظرفیت های فوق العاده شهرستان باشد و مطالبات مردم را پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از مطالبات مردم از میراث فرهنگی شهرستان به واسطه دستگاه قضایی و دادگاه در حال انجام است، گفت: به واسطه ضعفی که در مجموعه میراث فرهنگی استان وجود دارد پرونده های متعددی به واسطه دستگاه های قضایی برطرف می شود که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی میراث فرهنگی استان شهرستان اردستان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویش دشت شقایق در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان با بیان اینکه دشت‌های شقایق در اردستان در مراتع روستا‌های دهگردیان، پنارت و رودخانه می‌رویند گفت: شقایق در بیش از ۳ هزار هکتار از مراتع شهرستان رشد کرده است.
مجید خداپرستان همچنین گفت: از ۱۰۰ گیاه دارویی، خوراکی و صنعتی در این شهرستان تا‌کنون بیش از ۳۰ نوع از این گیاهان شناسایی شده اند.

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • رویش دشت شقایق در اردستان