Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:40:53 GMT

به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می کنم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۴۶۱۵

به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می کنم

جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی میلان می‌گوید که هدف این تیم در فصل جاری کسب رتبه پنجم خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دقایق بامداد امروز دو تیم اوج گرفته این روزهای فوتبال ایتالیا یعنی میلان و آتالانتا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی نزدیک با تساوی 1-1 خاتمه یافت؛ این در حالی بود که آتالانتا در این مسابقه حملات زیادی را روی دروازه روسونری ترتیب داد اما عملکرد خوب جانلوئیجی دوناروما مانع از شکست تیم میزبان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاوه بر درخشش فوق العاده دوناروما در دیدار برابر آتالانتا، دروازه بان ملی پوش ایتالیایی بازوبند کاپیتانی میلان را هم در این مسابقه بر بازو بست؛ حسی که حالا این دروازه‌بان جوان به آن افتخار می کند. دوناروما درباره دیدار برابر اتالانتا گفت: " ما می دانستیم که با تیم بزرگی روبرو خواهیم شد. می خواستیم به هر قیمتی برنده شویم. اکنون همه ما می دانیم که چه باید بکنیم و این که برای بازی های بعدی به خوبی آماده شویم."

 

 

 

 

دوناروما در دیدار برابر آتالانتا در غیاب السیو رومانیولی بازوبند کاپیتانی میلان را بر بازو بست. او در این باره و البته مهار پنالتی در این مسابقه نیز گفت: " من از اینکه رومانیولی مصدوم شد بسیار متاسف هستم چرا که او یک دوست خوب و کاپیتان عالی است. با این حال به بستن بازوبند کاپیتانی میلان افتخار می کنم. از طرفی خوشبختانه موفق شدم که یک ضربه پنالتی را مهار کنم. در ادامه قطعاً هدف ما کسب رتبه پنجم خواهد بود."

آث میلان جان لوئیجی دوناروما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان جان لوئیجی دوناروما بازوبند کاپیتانی میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!