Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان ها در دومین روز سفر خود به استان هرمزگان، روز گذشته پس از دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت، از زندان مرکزی بندرعباس بازدید و با مدجویان این مرکز دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حاج محمدی در خصوص نحوه ارتباط سریع با مسئولین سازمان بیان نمود: سامانه مشعل، خط ارتباطی سریع و ساده برای خانواده زندانیان و زندانبانان با سازمان زندان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان ها در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به دل نوشته های یک زندانی افزود: در بند مادران زندان زنان روی دیوار نوشته‌بود: ای کاش به عقب بر می گشتیم، می شود؟ خیر

ولی می شود با سرعت بالا خود را به مقصد رساند و عقب ماندگی ها را جبران کرد.مثل شهید یدالله ندرلو که قبل و بعد انقلاب زندان بود ولی به اشتباهش پی برد و در ندامتگاه نادم و سپس در دوران دفاع مقدس شهید شد

عضو شورای عالی قوه قضائیه تصریح کرد: زندان آثار منفی بر خانواده های زندانیان دارد و تلاش می کنیم ضمن ایجاد شرایط لازم برای بازگشت سریعتر شما به آغوش خانواده، حمایت های لازم را از خانواده ها توسعه دهیم

وی ادامه داد: ما به عنوان مشعل بان راه صحیح را به شما نشان می دهیم ولی این شما هستید که باید انتخاب کنید، بهترین زندانبان کسی است که بتواند راه صحیح را نشان دهد ولی نمی تواند شما را مجبور به انتخاب نماید.

در این دیدار صمیمی که حدود پنج ساعت به طول انجامید، رئیس سازمان زندان ها از نزدیک در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفته و دستوراتی را صادر نمود.

وی همچنین در دیدارهای جداگانه پای درد و دل زندانبانان نشست و برای رفع مشکلات مطرح شده و موضوعات این زندان، دستور بررسی دقیق در ستاد سازمان را صادر نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب زندان مشکلات سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: انجمن خدمات مختلفی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌کند که ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی، کمک هزینه بهداشت و درمان و اجاره‌بها، تحصیل فرزندان، و ایجاد اشتغال از جمله آن است.

وی ادامه داد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در حمایت از خانواده زندانیان، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این قشر آسیب‌پذیر شده و در سال گذشته نیز خوشبختانه شاخص‌ها و آمارها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش و اشتغال زندانیان و جذب مشارکت‌های مردمی به نحو مطلوبی افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: هدف اصلی در این حوزه تحقق درآمد پایدار است و در تلاش هستیم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای زندانی و خانواده همزمان دنبال شود تا بتوان حمایت‌های مالی پایدار را از خانواده‌های تحت پوشش به عمل آورد و در این راستا از ظرفیت و همکاری بخش خصوصی و کارآفرینان استفاده و استقبال می‌شود.

موسویان بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان استفاده کرده و همچنین بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان و بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال به اشتغال آنان کمک شده است.

کد خبر 6099404

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی