Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا؛ علی کریمی فیروزجای گفت: تصمیم گیری در مورد برگزاری یا عدم برگزاری کنکور برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و مجلس ورودی به این موضوع برای تصمیم گیری ندارد. اگر ستاد ملی مقابله با کرونا تشخیص بدهد که امکان برگزاری کنکور با رعایت مقررات، حفظ فاصله اجتماعی و پروتکل‌ها امکان پذیر است کنکور برگزار خواهد شد و اگر تشخیص بدهد که کنکور سراسری نیز مثل کنکور ارشد و دکتری می‌تواند به تعویق بیفتد در آن صورت اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته مجلس و سازمان سنجش و وزارت علوم می ‌توانند در این زمینه نظر مشورتی بدهند اما در نهایت تصمیم گیری به عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

کمیسیون آموزش طرحی برای لغو کنکور در هیچ مقطعی ندارد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که هیچ تصمیمی درباره تهیه طرح دو فوریتی برای لغو کنکور در مقاطع ارشد، دکتری و کارشناسی در کمیسیون آموزش گرفته نشده است.

مهرداد ویس کرمی در واکنش به انتشار اخباری در خصوص طرح دو فوریتی برای لغو کنکور ارشد به ایسنا گفت: طبق توافقی که در کمیسیون آموزش با وزارت علوم انجام شد، اصل بر برگزاری کنکور در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است البته که ما در عین حال تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم. اگر ستاد کرونا تشخیص دهد که برگزاری آزمون مناسب نیست و مشکل ایجاد می کند آن گاه تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون آموزش و وزارت علوم میل به تغییر زمان برگزاری کنکور در هر سه مقطع ندارد، بر همین اساس هنوز تصمیمی در کمیسیون برای تهیه طرح دو فوریتی برای لغو کنکور ارشد و یا دو مقطع دیگر گرفته نشده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین توضیح داد: جلسات علنی مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه در هفته جاری برگزار نمی شود. لذا اگر قرار بر تهیه طرح دو فوریتی برای لغو کنکور ارشد باشد باید این طرح در آخرین جلسه مجلس در هفته گذشته یعنی در روز چهارشنبه اول مرداد در بین نمایندگان توزیع و امضا گرفته می شد که این کار صورت نگرفت. کما اینکه یک روز قبل از آن هم کمیسیون آموزش جلسه ای داشت و اصلا در این باره بحثی صورت نگرفت.

کد خبر 534254 برچسب‌ها آزمون کارشناسی ارشد كرونا در ايران کنکور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد كرونا در ايران کنکور طرح دو فوریتی برای لغو کنکور برای لغو کنکور ارشد برگزاری کنکور کمیسیون آموزش تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود/جدول دروس تغییر می‌کند