Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@18:53:10 GMT

الزام عرضه‌کنندگان ماسک به رعایت قیمت مصوب

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۵۰۱۱

الزام عرضه‌کنندگان ماسک به رعایت قیمت مصوب

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، پیرو ابلاغیه های قبلی این سازمان در خصوص ضرورت رعایت نرخ های مصوب اقلام ضروری مبازه با بیماری کرونا، حداکثر قیمت مصرف کننده ماسک سه لایه صنعتی یک هزار و ۳۰۰ تومان و ماسک های کارگاهی یک هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.
گزارشات و شکایات واصله نشان می دهد انواع ماسک سه لایه در برخی از مراکز عرضه از جمله داروخانه ها، فروشگاه های زنجیره ای، اینترنتی و واحدهای صنفی بالاتر از نرخ مصوب به فروش می رسند و در راستای جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف کنندگان به ویژه در شرایط حساس کنونی، تمام عرضه کنندگان مکلف به فروش اقلام ضروری مبارزه با بیماری کرونا به قیمت های مصوب هستند و باید با قید فوریت نسبت به اصلاح قیمت های فروش خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوولیت فروش به نرخ های بالاتر از قیمت مصوب به هر بهانه ای، مصداق ماده ۲ قانون تعزیرات حکومتی تلقی شده و مسئولیت آن متوجه واحدهای خاطی خواهد بود.
نظارت بر عملکرد داروخانه ها از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو انجام خواهد شد و تخلف این مراکز باید به شماره ۱۹۰ منعکس شود.

پربیننده ترین لوازم خانگی در سبدهای ارزان قیمت توزیع می‌شود ۳۵هزار زوج‌ لوازم خانگی ارزان می‌گیرند ۲۵میلیارد دلار ارز صادرات برنگشته است افزایش ۴۰۰۰تومانی قیمت گندم در سال زراعی آینده معافیت مالیاتی در مناطق آزاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو ماسک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا کرونا قیمت ماسک اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903367

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز