Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما حفظ اسکلت اصلی تیم برای فصل آینده است و ترابی و بشار را هم حفظ خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌مهدی رسول‌پناه در مورد چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس اظهار داشت:‌ چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ نوزدهم ویژگی‌هایی داشت. اینکه چهار هفته به پایان مسابقات قهرمان شدیم و چهار جام پیاپی به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد خوبی است که پرسپولیس به دست آورده است.

وی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان اظهار داشت: هم من و هم یحیی گل‌محمدی بر حفظ اسکلت تیم برای فصل آینده تأکید کرده‌ایم و بازیکنانی مثل مهدی ترابی و بشار رسن را هم حفظ خواهیم کرد و در پایان فصل ادامه همکاری پرسپولیس با این بازیکنان  برقرار می‌شود. رسول‌پناه در مورد اینکه به جز بیرانوند بازیکنی دیگری از پرسپولیس لژیونر خواهد بود، گفت:‌ بازیکنان پرسپولیس همگی بازیکنان بزرگی هستند و پیشنهادهای زیادی دارند اما با توجه به اینکه ما در اوج هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم باید بازی کنیم شاکله اصلی تیم حفظ خواهد شد. وی در مورد زمان انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه گفت: این مسئله در حیطه اعضای مجمع باشگاه است اما فکر می‌کنم تا یکی دو هفته آینده اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه انتخاب شود. سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت بدهی‌های این باشگاه گفت:‌ بعد از اینکه اتفاقات سال پیش به وجود آمد مدیریت در هیأت مدیره باشگاه به دنبال ایجاد درآمد پایدار بودند که بخش اعظم مشکلات را حل کردم اما دغدغه اصلی حال حاضر هواداران و  مسئولان باشگاه پرداخت بدهی برانکو است که تا روز مقرر باید این بدهی را تسویه کنیم. وی در مورد اینکه روز مقرر چه زمانی است، گفت: 6 آگوست برابر با 16 مرداد زمانی است که باید این پول را بدهیم این مبلغ بالایی است. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هزینه‌های سنگینی دارد. بخشی ازاین مبلغ را آماده  کرده‌ایم. به هر حال برانکو به گردن باشگاه پرسپولیس حق دارد و مطالباتش را باید پرداخت کنیم که تا حدودی این مطالبات آماده شده است. انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229141 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها