Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنی که برای جلد فیفا انتخاب می شود بدشانسی می آورد.

طرفداری -به نظر می رسد عکس روی جلد فیفا نحس است و بازیکنی که بر روی جلد فیفا قرار می گیرد، نفرین می شود. بعد از مصدومیت کیلیان ام باپه، این بحث دوباره داغ شد. اولین بار این نفرین به سراغ مارکو رویس رفت. این بازیکن از بین خامس رودریگز، مارسیال و ادن هازاد انتخاب شد و تصویر او بر روی جلد فیفا 17 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق مارکو رویس دچار مصدومیت شدیدی شد و مدت ها دور از میادین بود. بعد از آن نوبت به کریستیانو رونالدو رسید تا عکس او بر روی جلد فیفا 18 قرار گیرد. بعد از آن رونالدو تصمیم به ترک مادرید گرفت. بسیاری معتقدند این اتفاق نیز به دلیل نفرین عکس روی جلد فیفا افتاده است.

احتمالا به یاد دارید که تصویر رونالدو برای فیفا 19 نیز انتخاب شد اما در اواسط فصل عکس نیمار، دی بروین و دیبالا جایگزین آن شد. این بازی نیمار دچار نفرین فیفا شد. بعد از این انتخاب،نیمار با مصدومیتِ طولانی مدتی مواجه شد. داستان نیمار با مصدومیت به پایان نرسید و دردسرهای دیگری نیز برای او پیش آمد. صحبت های او در رسانه های اجتماعی که باعث محرومیت چند جلسه ای نیمار شد و درگیری او با هواداران رِن نیز قسمتی از دردسرهای نیمار بود. برای عکس روی جلد فیفا 20 ادن هازارد اننخاب شد. هوادارن رئال مادرید نیز منتظر درخشش هازارد در تیمِ محبوبشان بودند، اما مصدومیت های ادن هازارد از این اتفاق جلوگیری کرد تا جایی که او در مصاحبه اخیرش اعلام کرد بدترین فصل فوتبالی خود را سپری کرده است. چند روز پیش تصویر کیلیان ام باپه برای فیفا 21 انتخاب شد و او نیز با مصدومیت شدیدی رو به رو شد.

داستان نحسی کاور فیفا این روزها حسابی سر و صدا کرده است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عکس روی جلد فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی هم سراغ سیل دبی رفت! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) هوش مصنوعی هم سراغ سیل دبی رفت!
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • هوش مصنوعی هم سراغ سیل دبی رفت! (عکس)
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران