Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@22:56:43 GMT

زنیت در حضور آزمون قهرمان جام حذفی روسیه شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۵۴۷۷

زنیت در حضور آزمون قهرمان جام حذفی روسیه شد

تیم فوتبال زنیت در حضور ۸۹ دقیقه‌ای «سردار آزمون» مقابل خیمکی به برتری دست یافت و قهرمان جام حذفی روسیه شد.

دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های روسیه، شنبه شب برگزار شد و تیم قدرتمند زنیت برابر تیم دسته اول خیمکی قرار گرفت و به برتری یک بر صفر دست یافت تا جام قهرمانی را از آن خود کند.

«آرتم ژیوبا» مهاجم باتجربه تیم ملی روسیه، تنها گل این دیدار را در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سردار آزمون» که چند روز قبل عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه را به دست آورد، در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت و در دقیقه ۸۹ جای خود را به «سوتورمین» داد.

زنیت که در روزهای گذشته قهرمانی لیگ برتر روسیه را هم به دست آورده بود با موفقیت در جام حذفی، در کسب عنوان قهرمانی دبل کرد تا فصلی درخشان را در تاریخ خود به ثبت برساند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • روشنک: قهرمان جام حذفی به لیگ نخبگان می‌رود+فیلم
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی