Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:18:13 GMT

جام حذفی روسیه|زنیت سن‌پترزبورگ قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۵۶۵۱

جام حذفی روسیه|زنیت سن‌پترزبورگ قهرمان شد

سردار آزمون و همبازیانش پس از قهرمانی در لیگ برتر روسیه جام حذفی این کشور را هم فتح کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار فینال جام حذفی روسیه امشب (شنبه) میان تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ و خیمکی در ورزشگاه شهر اکاترینبورگ برگزار شد که در پایان زنیتی‌ها با گل دقیقه 83 آرتم جیوبا از روی نقطه پنالتی یک بر صفر پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با کسب این پیروزی قهرمان جام حذفی روسیه شد. این تیم پیش از این در لیگ برتر روسیه هم قهرمان شد.

سردار آزمون امشب 89 دقیقه در ترکیب زنیت بازی کرد و سپس جای خود را به سوتورمین داد.

جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل‌ها مرا شکست دهد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون بیشتر بخوانید... ۲ رکورد جدید سردار آزمون در لیگ برتر روسیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲ رکورد جدید سردار آزمون در لیگ برتر روسیه واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیام سعادتمند به هواداران استقلال ۲ روشن: نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد/ از قهرمانی پرسپولیس خوشحال هستم ۳ پورموسوی: اگر کمیته استیناف به برگزاری دیدار با استقلال حکم دهد، آماده مسابقه می‌شویم/ قبل از صدور رأی بازی نمی‌کنیم ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۶ آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد ۷ علیپور: حالا که قهرمان شدیم با خیال راحت بازی می‌کنم تا به آقای گلی برسم ۸ کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد/ برگزاری دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی مهمترین اخبار ورزشی روشن: نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد/ از قهرمانی پرسپولیس خوشحال هستم کمیته استیناف آرای انضباطی را تایید کرد/ برگزاری دیدار استقلال و فولاد مقابل پارس جنوبی و نساجی تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر با طعم قهرمانی پرسپولیس پورموسوی: اگر کمیته استیناف به برگزاری دیدار با استقلال حکم دهد، آماده مسابقه می‌شویم/ قبل از صدور رأی بازی نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته /۱۲ استان در وضعیت قرمز هستند + نمودار سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون لیگ برتر روسیه قهرمانی پرسپولیس برگزاری دیدار کمیته استیناف سردار آزمون جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)