Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:10:47 GMT

اخبار کوتاه خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۵۹۰۹

اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی فاروج گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در روستای قره چشمه از توابع این شهرستان، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.
سرهنگ یدالله نوروزی با اشاره به اینکه این درگیری به علت اختلاف حساب به وقوع پیوسته بود، افزود: در این رابطه ۳ نفر بر اثر اصابت گلوله از سلاح شکاری مجروح شده بودند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دستگیری عاملان تیراندازی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت،  تصریح کرد: در نهایت هر سه عامل تیراندازی و درگیری مسلحانه دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و در بازرسی از محل اختفای متهمان یک قبضه سلاح بادی شکاری نیز کشف و ضبط شد.

کشف ۶.۶ تن سنگ قاچاق سرب 

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۶ تن و ۶۶۰ کیلوگرم سنگ معدنی قاچاق سرب به ارزش ۴۶۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این مواد در ۲ عملیات جداگانه در محور اسفراین به سبزوار کشف شد که ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و سنگ معدن غیرمجاز تحویل اداره صنعت و معدن اسفراین شد.
سرهنگ مجید یگانه پور افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.  

ذخایر سرب و روی معدن آلبلاغ اسفراین، در حدود ۲ سال اخیر هدف دست اندازی و برداشت غیرمجاز سودجویان و برخی افراد محلی قرار گرفته که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در برداشت و ریزش چندین باره کوه، تاکنون به مرگ ۶ نفر و مصدومیت شماری دیگر انجامیده است.

در یک سال گذشته ۱۷۰ تن سنگ معدن سرب و روی قاچاق، که از معدن آلبلاغ اسفراین برداشت شده بود، کشف شده است.

پسر ناخلف، خودرو پدرش را آتش زد 

فرمانده انتظامی گرمه گفت: پسری که خودرو پدرش را به دلیل اختلافات خانوادگی آتش زده بود،  توسط پلیس این شهرستان دستگیر شد.  
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه، روز شنبه اظهار داشت: این حادثه در روستای «بیدک دشت»  رقم خورد که پس از اعزام ماموران به محل مشخص شد یک دستگاه خودرو مزدای تک کابین از ناحیه سقف و داخل به صورت کامل سوخته است و با تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل آتش سوزی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.
وی با اشاره به اینکه بررسی های انجام شده مشخص کرد که متهم فرزند شاکی بوده و به علت اختلافات خانوادگی اقدام به آتش زدن خودرو پدرش کرده است، خاطرنشان کرد: در نهایت متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح صنوف و اماکن عمومی ۳۰ واحد صنفی شامل قهوه خانه، کافی شاپ و سفره خانه سنتی مورد بازرسی قرار گرفت که در این طرح ۲۶ عدد قلیان و ۲۶۰ گرم انواع مواد مخدر و مقادیری قرص و شربت غیرمجاز کشف و ضبط و ۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ مجید یگانه پور با بیان اینکه اقلام کشف شده به همراه پرونده های متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها اسفراین فاروج فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین فاروج خراسان شمالی کالای قاچاق اسفراین فاروج خراسان شمالی کالای قاچاق برای انجام مراحل قانونی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی