Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، پژوهشکده شهید رضایی در پاسخ به شبهات انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات بیانیه‌ای صادر کرد.

جنجال‌های پسا انتصاب | ادامه واکنش‌ها به انتخاب رئیس جدید دیوان محاسبات جنجال بر سر سوابق اجرایی ادامه دارد | نامه بسیج دانشجویی و پاسخ توییتری بذرپاش تقسیم سهم‌ها | سرنوشت دو منصب مهم مجلس با لابی محکم پایداری‌ها پاسخ میرتاج‌الدینی به نامه احمد توکلی درباره بذرپاش | چرا علیه یک جوان بسیجی و فرزند شهید بیانیه صادر می‌کنید؟ حمله تند احمد توکلی به بذرپاش در نامه به قالیباف | برای ریاست دیوان محاسبات سابقه تراشی می‌کند

در این بیانیه آمده است؛

روز گذشته انتشار نامه ای منتسب به پژوهشکده سامانه های هوشمند صنعتی شهید رضایی منجر به بروز برخی حواشی درباره فعالیت‌های این پژوهشکده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا جهت رفع ابهامات به وجود آمده و تنویر افکار عمومی مختصراً نکاتی متذکر می‌گردد:

1- این مرکز پژوهشی در سال ۱۳۷۸ با هدف توسعه فناوری های نوین در کشور، توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و با راهبری یکی از مدرسین دانشگاه، مرحوم شهید غلامرضا رضایی تأسیس شد و پس از شهادت این شخصیت وارسته در اثر جراحات شیمیایی در کشور آلمان، به نام ایشان مزین گشت.

اگرچه فعالیت‌ها از همان سال با اخذ پروژه‌های پژوهشی آغاز شده بود اما با توجه به نوپا بودن مجموعه، این فعالیت‌ها ذیل دانشگاه و تحت نظارت و حمایت پدرانه ریاست وقت، جناب آقای دکتر سهراب پور رسمیت یافته و پس از طی مراحل قانونی، با نام کامل سامانه های هوشمند صنعتی شهید رضایی به ادامه فعالیت پرداخته است.

2- هسته‌ تأسیس و آغاز فعالیت‌های این پژوهشکده همچون موارد مشابه، جمع محدودی از دانشجویان علاقه‌مند بوده‌اند که هر یک مسئولیت پیشبرد بخشی از امور را بر عهده داشته‌اند.

3- برخی مؤسساتی که مدارک ثبتی آن‌ها در فضای مجازی بعضاً مورد استناد قرار گرفته، هویت‌های حقوقی دیگری هستند که طی مهروموم های بعد شکل گرفته و واضحاً تاریخ تأسیس آن‌ها ارتباطی با آغاز فعالیت این پژوهشکده ندارد.

4-  درخواست صدور گواهی همکاری یکی از حقوق قطعی افراد است که در صورت تأیید فعالیت هر فرد از سوی مسئولین وقت، پژوهشکده موظف است مطابق اسناد و شواهد موجود، نسبت به صدور آن اقدام نماید.

در فقره مذکور نیز بنا به درخواست جناب آقای مهرداد بذرپاش جهت صدور گواهی همکاری، مفاد این گواهی در سربرگ فعلی پژوهشکده  با توجه به شواهد و تأیید ریاست وقت پژوهشکده، آقای مهندس منصور رحیمی مبنی بر همکاری ایشان از تاریخ ۷۹ تا ۸۲، با امضای ایشان صادر شده و در اختیار آقای بذرپاش قرار گرفته است.  

 5- اقتضای عملی حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های پژوهشی طی حدود دو دهه، شکل‌گیری طیف وسیعی از همکاران با سلایق متنوع است که طی دوره‌های مختلف حول اهداف فنی و پژوهشی با این مجموعه همکاری داشته‌اند. لذا پژوهشکده شهید رضایی هرگونه ارتباط کنش‌های سیاسی همکاران سابق خود با فعالیت‌های این پژوهشکده را قویاً رد کرده و بر حفظ هویت پژوهشی و غیرسیاسی خویش تأکید می‌نماید.

پژوهشکده سامانه های هوشمند صنعتی

شهید رضایی

کد خبر 534243 برچسب‌ها مهرداد بذرپاش دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات شهید رضایی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن

حجت‌الاسلام مهدی رزم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: اندیشه مطهر امروزه به یک گفتمان تبدیل شده و به فرموده امام خامنه‌ای ایدئولوگ و ایدئولوژیست نظام ما شهید بزرگوار مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه مطهر از دهه ۴۰ همزمان با شروع گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شهید مطهری انسانی خداباور و خدا محور بودند که شخصیت خود را در حد جهانی تعریف کردند، این شخصیت در حوزه به تحصیل پرداخت و در محضر علامه طباطبایی و حضرت امام شاگردی کرد و از این علم، الماسی به نام مطهری شکل گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با برشمردن آثار ارزشمند به نگارش درآمده توسط استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: وقتی می‌بینیم که چگونه فرقه‌ها و نهله‌های متعدد مشغول فعالیت هستند ارزش والای آثار شهید مطهری را در می‌یابیم.

حجت‌الاسلام رزم پور اضافه کرد: شهید مطهری شخصیتی علمی، دانشگاهی و حوزوی داشتند که توانست تفکراتی را نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را تربیت کند که ما بعد از گذشت سالیان طولانی آن را درک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در این دوره آخرالزمانی و در محدوده مأموریتی خود توانستیم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهیم، ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ناحیه فومن نیز به برکت حضور بسیجیان فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که حضور فعال شبکه نمایندگی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و در مساجد از جمله آن محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های دانا، کلاس‌های توانا، فعالیت نیروهای عقیدتی و نظارتی و سیاسی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی بوده که نسبت به انجام آن اهتمام ورزیده شده است همچنین در هفته عقیدتی نیز علاوه بر نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، برنامه‌های خوبی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها تدارک دیده شده است.


کد خبر 6089925

دیگر خبرها

  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است