Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:32:55 GMT

معادن شن و ماسه مازندران ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۶۰۷۷

معادن شن و ماسه مازندران ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین‌زادگان شامگاه شنبه در جلسه کارگروه اقدام با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در پی اعمال تحریم‌های سنگین و ظالمانه و همچنین شیوع ویروس کرونا، گفت: مدیران از تمام ظرفیت‌های موجود برای حمایت از بخش خصوصی استفاده کنند لیکن با نظارت دقیق از انحراف احتمالی طرح‌ها ممانعت نمایند.

وی یکی از طرح‌های مهم استان را ساماندهی رودخانه‌ها به جهت افزایش توان در مقابله با سیل بیان کرد و اظهار داشت: حمایت از پیمانکاران و نظارت بر کار آنان از سوی دستگاه‌های متولی و دستگاه ناظر توأمان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در مازندران خواستار ساماندهی و به روزرسانی مجوزهای معادن شن و ماسه شد و گفت: به روزرسانی این معادن ضمن جلوگیری از تخلفات باعث ثبات در تأمین نیاز ساخت و ساز استان خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مشکلات سرمایه‌گذاران در کارگروه‌های مختلف بررسی می‌شود، اظهار داشت: توسعه زراعت چوب یکی از برنامه‌های مهم استان است که با اجرای دقیق آن ضمن تأمین مواد اولیه صنایع سلولزی، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم می‌توانند از این فرصت اقتصادی بهره‌مند شوند، گفت: باید از ظرفیت شوراها، سازمان‌های مردم نهاد و بسیج در توسعه زراعت چوب استفاده شود زیرا مردم‌محور بودن اینگونه برنامه‌ها عامل اصلی موفقیت است.

حسین‌زادگان از شناسایی فضاهای خالی از جمله پارک‌ها، دانشگاه‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و آببندان ها جهت زراعت چوب خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی جامع و کاملی برای توسعه زراعت چوب در دست اقدام است اما بدون همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و دولتی این طرح به صورت کامل اجرا نخواهد شد.

کد خبر 4982955

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان معدن ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن مجلس شورای اسلامی زراعت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مدیران قضایی استان اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار دشوار و پرمخاطره بوده و دستگاه قضایی تابلو و نماد اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زمینه خدمت و عمل صالح در آن بسیار فراهم است.

وی افزود: علاوه بر آن کارکنان دستگاه قضائی با احقاق حق و تکریم مراجعان، نقش مهمی در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای این نظام مقدس بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: باید برای جهش تولید، به رفع موانع تولید پرداخت که خوشبختانه دستگاه قضائی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: قضات نباید این موضوع مهم را در محاکم، سهل و آسان بگیرند بلکه بر اساس قوانین و مقررات باید به این موضوع ورود و برخورد قاطعانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه