Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مقابل تیم فوتبال علم و ادب تبریز به‌ برتری ۷ بر صفر دست یافت. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، از هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران، شامگاه تیم‌های ملوان بندرانزلی و علم و ادب تبریز از ساعت 20 در ورزشگاه تختی بندرانزلی به‌دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با‌برتری 7 بر صفر تیم ملوان بندرانزلی به‌پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم ملوان بندرانزلی 

مبین عشایر، مهیار زحمتکش، محمدرضا محرمی، حافظ یعقوبی، پرهام صیاد، سیامک کوروشی، محمدعلی اکبرخواه(از دقیقه 60 سعید حلافی)، مهدی هاشمی‌نژاد(از دقیقه 45 مجتبی رمضانی)، میثم شاه‌مکوندزاده(از دقیقه 65 احمد امیرکامدار)، خشایار زبرجد و سهیل رحمانی(از دقیقه 60 محمد حسین‌پور).

سرمربیگری تیم ملوان بندرانزلی را اکبر میثاقیان برعهده داشت.

ترکیب تیم علم و ادب تبریز

مهدی کاظمی، عرفان سیدی(از دقیقه 62 سجاد آخوندزاده)، آرمین محمدی، مهدی جبارزاده، محمد روشندل(از دقیقه 62 سجاد کریم‌زاده)، حسین فلاحیان، وحید علیپور، سیامک رضایی(مهدی نقی‌پور)، جواد علی‌بابا، احمد پورپناه و امیررضا نیک‌سرشت(از دقیقه 45 مرتضی علی‌حسینی).

سرمربیگری تیم علم و ادب تبریز را رضا حدادی مقدم برعهده داشت.

لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان در شب شکست صدرنشین/ ملوان با شکست پُرگل علم و ادب، موقتاً از منطقه خطر خارج شدگام‌های استوار تیم فوتبال 90 ارومیه برای صعود به لیگ برتر/ شیرازی‌ها در خانه متوقف شدندلیگ دسته اول فوتبال| مس کرمان به صعود و سپیدرود به سقوط نزدیک‌تر شد

کارت زرد: مهدی هاشمی‌نژاد دقیقه 23، مهیار زحمتکش دقیقه 39، سیامک کوروشی دقیقه 81 (ملوان بندرانزلی) محمد روشندل دقیقه 36، احمد پورپناه دقیقه 39 (علم و ادب تبریز)

گل: محمدعلی اکبرخواه دقیقه 9 و 55، مهدی هاشمی‌نژاد دقیقه 44، پرهام صیادبرهانی دقیقه 45، مجتبی رمضانی دقیقه 58، محمد حسین‌پور دقیقه 88، سعید حلافی دقیقه 90(ملوان بندرانزلی)

شرح بازی

نیمه نخست: تیم ملوان بندرانزلی با ارسال از کناره‌ها به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست 3 گل را وارد دروازه تیم علم و ادب تبریز کند و در سوی دیگر تیم علم و ادب تبریز با استفاده از ضد حملات موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم ملوان بندرانزلی ایجاد کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با‌برتری 3 بر صفر تیم ملوان بندرانزلی به‌پایان برسد.

نیمه دوم: تیم ملوان با استفاده از عمق دفاع تیم علم و ادب تبریز به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست 4 گل را وارد دروازه این تیم کند و در سوی دیگر تیم علم و ادب تبریز با استفاده از ارسال‌های بلند حملاتی را بر روی دروازه تیم ملوان بندرانزلی طراحی کرد اما حملات بی‌ثمر بود تا بازی با‌برتری 7 بر صفر تیم ملوان بندرانزلی به‌پایان برسد.

حاشیه بازی

بازی به‌علت بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی پس از گذشت 2 ادامه دارد.

انتهای پیام/615/ ز

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| علیپور پرسپولیس را برنده به رختکن برد/ یک نیمه تا قهرمانی طعنه گواردیولا به لیورپولی‌ها با اظهارنظر درباره جوایز فردی فوتبال انگلیس هندرسون؛ بهترین بازیکن فصل لیگ برتر به انتخاب اتحادیه خبرنگاران فوتبال انگلیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| علیپور پرسپولیس را برنده به رختکن برد/ یک نیمه تا قهرمانی طعنه گواردیولا به لیورپولی‌ها با اظهارنظر درباره جوایز فردی فوتبال انگلیس هندرسون؛ بهترین بازیکن فصل لیگ برتر به انتخاب اتحادیه خبرنگاران فوتبال انگلیس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۳ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی ۶ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود ۷ ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم ۸ سیل تابستانه در جنوب استان فارس / آبگرفتگی معابر و قطعی برق در برخی مناطق مهمترین اخبار استانها اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته /۱۲ استان در وضعیت قرمز هستند + نمودار سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملوان بندرانزلی تیم علم و ادب تبریز فوتبال انگلیس لیگ دسته لیگ برتر بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست