Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید حبیب الله موسوی بخشدار معمولان گفت: بارش‌های شدید و یک دفعه‌ای در پلدختر موجب خسارت به روستا‌های میانکوه شرقی بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر شد.

وی افزود: هم اکنون هر ارتباطی با این روستا‌ها قطع شده و نیرو‌های امدادی در نخستین فرصت به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار معمولان گفت: به محض بررسی کارشناسان امر و حاضر در محل نسبت به تعیین میزان خسارات وارده به منطقه میانکوه شرقی بر اثر بارش باران و وزش باد شدید این میزان خسارات مجدد اعلام می‌شود.

وی افزود: بر اثر وقوع این باران غیر منتظره ۲ واحد مسکونی در شهر معمولان دچار آبگرفتگی شدند.

دهیار روستای گل گل علیا بخش مرکزی پلدختر اظهار داشت: بر اثر بارش رگباری و غیرمنتظره عصر امروز (شنبه) راه ارتباطی هشت روستای بخش مرکزی پلدختر قطع شد.

شیرمراد پرورش افزود: این روستا‌ها شامل گل گل علیا، باغ گل گل، کلک بیشه قهرمانی، کلک بیشه طولابی، کلک بیشه اسدی، کلک بیشه حیات خان، کلک بیشه صید محمدی و کلک بیشه دم ژلاب می‌شوند.

جمعی از اهالی روستای «کلک بیشه اسد» نیز شامگاه شنبه در تماس با خبرنگار مهر پلدختر اظهار داشتند: براثر شدت بارش‌های عصر امروز (شنبه) و باد شدید رودخانه کلک بیشه اسد طغیان کرده و موجب جاری شدن رواناب سطحی و سیلاب در روستا و عشایر میانکوه غربی شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش شدید باران وزش باد شدید کلک بیشه بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)