Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی ضمن تمجید از عملکرد سرخ‌ها در لیگ امسال و قهرمانی این تیم برای چهارمین سال متوالی گفت: سیستمی که برانکو در پرسپولیس پایه‌گذاری کرد، یکی از مهمترین دلایل موفقیت‌های چند فصل اخیر این تیم است.

رحمان رضایی، بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس که سال‌ها در سری A ایتالیا هم سابقه بازی دارد، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص مربیگری در لیگ یک گفت: مربیگری در لیگ دسته اول شرایط خاص خود را دارد و در اکثر مواقع صداقت کافی را شاهد نیستیم و نمی‌توان روی مسائل فوتبالی در آن زیاد حساب کرد و به آن پرداخت به همین دلیل من دیگر به سمت آن نمی‌روم و ترجیح می‌دهم اگر بخواهم در تیمی مربیگری کنم در لیگ برتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به موفقیت سرخ‌ها در لیگ نوزدهم و قهرمانی مجدد این تیم خاطرنشان کرد: این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس و فوتبال ایران است. اسکلت اصلی این تیم سال‌های زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند و شناخت خوبی از هم دارند، ضمن این که اثرات مثبت سیستمی که برانکو در این تیم پایه گذاری کرد، همچنان در پرسپولیس دیده می شود .

رضایی در ادامه گفت: پرسپولیس در حال حاضر تیم یکدستی دارد. علاوه براین که نفرات اصلی شرایط خوبی دارند، جوانان نیمکت‌نشین این تیم هم نشان داده‌اند لیاقت و انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب سرخ‌ها را دارند و با این تفاسیر در حال حاضر پرسپولیس مصداق کامل از یک تیم کامل است.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی و تاثیر او در موفقیت‌های پرسپولیس گفت: به اعتقاد من جایگاه پرسپولیس در جدول و امتیازاتی که تا به امروز این تیم کسب کرده گویای همه چیز است و نیازی نیست بگوییم یحیی چه عملکردی در پرسپولیس داشته است.

رحمان رضایی در پایان گفت: پرسپولیس با روحیه و شرایط فنی خوبی که دارد در ادامه مسیر حضورش در لیگ قهرمانان آسیا می تواند نتایج خوبی را کسب کرده و به مراحل بعدی صعود کند.  این تیم در حال حاضر از نظر فنی و روحی- روانی شرایطی دارد که توانایی این را دارد که تا مراحل بالای لیگ قهرمانان نیز حضور موفقی داشته باشد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی قهرمانی رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری

غلامرضا ذاکری اظهار داشت: از ۱۲۰ هزار هکتار اراضی آبی کشاورزی استان تاکنون ۷۰ هزار هکتار از این اراضی مجهز به سیستم‌های نوین آبیاری هستند.

وی با اشاره به تجهیز زار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال گذشته، افزود: امسال هم عملیات تجهیز دو هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به این سیستم‌های در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

ذاکری اضافه کرد: با اجرای آبیاری بارانی عملکرد تولید ۴۰ درصد و با آبیاری قطره‌ای ۹۰ درصدی عملکرد تولید افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری