Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته سی و یکم لیگ آزادگان، تیم‌های بادران تهران و گل ریحان البرز به مصاف هم رفتند. در اواخر این بازی نیمکت نشینان ۲ تیم با یکدیگر درگیر شدند.

مرتضی کرمانی مقدم، مربی تیم بادران تهران درباره این موضوع اظهار داشت: نیمکت تیم حریف و داور در ایجاد حواشی تاثیر زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوت‌های داور و پنالتی‌ برای گل ریحان، باعث ایجاد حواشی شد. از قضاوت داور خیلی تعجب کردم. تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. به داوری کاری ندارم، زیرا همه اشتباه می‌کنند و داوران هم از این قاعده مستثنی نیستند، اما از فدراسیون فوتبال می‌خواهم به غیر از تست کرونا، از مربیان تازه کار تست‌های دیگری هم بگیرد. فکر می‌کنم منیعی حالت عادی نداشت. وقتی من اخراج شدم، او به تمام نیمکت نشینان بادران فحش داد. این اتفاق باعث متشنج شدن جو بازی شد.

بیشتر بخوانید:

تثبیت صدرنشینی شاگردان ربیعی/ هوادار همچنان روی دور پیروزی

کرمانی مقدم در ادامه گفت: من بازیکنان تیم خودم را کنار کشیدم، اما داور به من کارت قرمز داد. اگر اشتباهی کردم عذرخواهی می‌کنم. تمام این مسائل به کنار، اما واقعا فکر می‌کنم منیعی حالت عادی نداشت. از فدراسیون خواهش می‌کنم از مربیان تست‌های دیگری هم بگیرند.

مربی بادران در واکنش به صحبت‌های منیعی مبنی بر اینکه مربیان بادران به جای آرام کردن مربیان جوان‌تر به حواشی دامن زدند گفت: منیعی صحبتی کرده است؟ نمی‌دانم او چه حرف‌هایی زده، اما کاش اکنون اینجا بود تا رو در رو با هم صحبت می‌کردیم، زیرا همه دیدند که من پس از اخراج در حال رفتن به رختکن بودم و منیعی به تمام نیمکت نشینان ما فحاشی کرد. داور می‌توانست با سوت هایش بازی را آرام کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه بادران لیگ آزادگان نیمکت نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال