Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال داماش گیلانیان در مقابل تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به‌برتری ۲ بر یک دست یافت. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، از هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های داماش گیلانیان و نیروی زمینی تهران از ساعت 20 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به‌دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با‌برتری 2 بر یک تیم داماش گیلانیان به‌پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم داماش گیلانیان

ایمان صادقی، بهتاش میثاقیان(از دقیقه 65 میلاد پورمحسن)، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سعید طالبی، عباس کندل(از دقیقه 65 میعاد یزدانی)، میثم میرپسندیده، محمد مختاری، جابر نصیری(از دقیقه 90 میلاد صفایی)، سینا شاه عباسی و محمد غلامی(از دقیقه 74 سعید باقرپسند).

سرمربیگری تیم داماش گیلانیان را مازیار ربیعی‌فر برعهده داشت.

ترکیب تیم نیروی زمینی تهران

وحید مهدی خانی، حسین مددی، حسین خیری(از دقیقه 79 امیرحسین غلامی)، امید سام کن، فرشید لک، غلامرضا ثابت ایمانی(از دقیقه 53 مهدی ممی‌زاده)، حمید محمدی، رسول سعدیان‌نیا(از دقیقه 79 سیدعلی یحیی‌زاده)، علی صبوری(از دقیقه 82 علی زاهدی)، عارف رستمی و بهرام احمدی.

سرمربیگری تیم نیروی زمینی تهران را امیدرضا روانخواه برعهده داشت.

لیگ دسته یک فوتبال| «ملوان بندرانزلی» ‌مقابل «علم و ادب تبریز» به پیروزی پر گل رسیدلیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان در شب شکست صدرنشین/ ملوان با شکست پُرگل علم و ادب، موقتاً از منطقه خطر خارج شدگام‌های استوار تیم فوتبال 90 ارومیه برای صعود به لیگ برتر/ شیرازی‌ها در خانه متوقف شدند

کارت زرد: محمد مختاری دقیقه 63، جابر نصیری دقیقه 72(داماش گیلانیان) غلامرضا ثابت ایمانی دقیقه 51(نیروی زمینی تهران)

گل: محمد غلامی دقیقه 11، میعاد یزدانی دقیقه 67( داماش گیلانیان) بهرام احمدی دقیقه 29(نیروی زمینی تهران)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم داماش گیلانیان با استفاده از ارسال‌های بلند به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم نیروی زمینی تهران کند و در سوی دیگر تیم نیروی زمینی تهران با استفاده از ارسال‌های بلند موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم داماش گیلانیان ایجاد کرد که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم داماش گیلانیان کند تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به‌پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلانیان با استفاده از عمق دفاع تیم نیروی زمینی تهران به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست دومین گل را وارد دروازه تیم نیروی زمینی تهران کند در سوی دیگر تیم نیروی زمینی تهران با استفاده از ضدحملات موقعیت‌هایی را بر روی تیم داماش گیلانیان ایجاد کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با‌برتری 2 بر یک تیم داماش گیلانیان به‌پایان برسد.

حاشیه بازی:

بازی به‌علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

این بازی زیر نور پروژکتور برگزار شد.

انتهای پیام/615/ ز

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول لیگ برتر فوتبال| علیپور پرسپولیس را برنده به رختکن برد/ یک نیمه تا قهرمانی طعنه گواردیولا به لیورپولی‌ها با اظهارنظر درباره جوایز فردی فوتبال انگلیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول لیگ برتر فوتبال| علیپور پرسپولیس را برنده به رختکن برد/ یک نیمه تا قهرمانی طعنه گواردیولا به لیورپولی‌ها با اظهارنظر درباره جوایز فردی فوتبال انگلیس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۳ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۶ روابط حسنه مرزی ایران با کشورهای همسایه / الحاق شناورهای بومی و پرسرعت به ناوگان شناوری مرزبانی ۷ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود ۸ ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته /۱۲ استان در وضعیت قرمز هستند + نمودار سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم نیروی زمینی تهران تیم داماش گیلانیان لیگ برتر فوتبال دروازه تیم لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ژاپن با برتری مقابل ازبکستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۹ امشب بین ژاپن و ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت سامورایی‌ها با تک گل فوکی یامادا در دقیقه ۱+۹۰ به برتری رسیدند و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شدند.

نکته قابل توجه اعلام پنالتی به سود ازبک‌ها در آخرین لحظات وقت اضافی ۱۰ دقیقه‌ای بازی، پس از برخورد توپ به دست هیروکی ساکینه از طریق VAR بود که با این وجود لئو کوکوبو، دروازه‌بان سامورایی توانست ضربه پنالتی عمرعلی رحمان‌علیف را در دقیقه ۱۰۰ مهار کند تا شاگردان تیمور کاپادزه برای دومین دوره متوالی با وجود حضور در فینال از کسب جام ناکام بمانند.

با این نتیجه ژاپن به پرافتخارترین تیم این تورنمنت تبدیل شد و از عراق، عربستان، ازبکستان و کره‌جنوبی با یک قهرمانی پیش افتاد. این ۲ تیم در کنار عراق، نمایندگان آسیا در المپیک پاریس هستند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان قضاوت فینال را برعهده داشتند. روبرتو، مانچینی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی عربستان از تماشاگران ویژه بازی بود.

دیگر خبرها

  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش