Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در کاشان تقوا را پیام اصلی نمازهای جمعه دانست و گفت: نماز جمعه رسانه‌ای کارآمد و تاثیرگذار است. - اخبار استانها -

آیت‌الله عبدالنبی نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن گرامیداشت برپایی نخستین نماز جمعه در تهران اظهار داشت: اولین نشانه اهل ولایت نماز اول وقت است به نحوی که شیعیان ما در وقت نماز مورد آزمایش قرار می‌گیرند و از این رو نماز در دل‌های شیعیان اهل ولایت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اهمیت نماز جمعه افزود: امام خمینی(ره) در باب اهمیت نماز جمعه امامت جمعه را تماس روحانیت با ملت و روحانیت و با مجلس و دولت دانست و بر همین اساس باید مقدرات مملکت در خطبه‌های نماز جمعه بیان شود و گرفتاری‌ها و اختلافات مسلمانان در آن خطبه‌ها حل شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نماز جمعه از اهمیت سیاسی فوق العاده‌ای برخوردار است، ابراز داشت: سیاست ما عین دیانت ما است و از این رو اسلام دین سیاست است و هر فردی که خیال کند که اسلام منفک از سیاست است، جاهل است و از اسلام و سیاست اطلاعی ندارد.

وحدت مردم و نظام در نماز جمعه محکم می‌شودآیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی استاهمیت نماز جمعه از زبان ائمه جمعه استان زنجان / مکانیزم وحدت در نماز جمعه است

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به نهاد رهبری است؛ پایگاه‌هایی که بخشی از دستگاه رهبری این کشور را انجام و مردم را از اشتباهات دور نگه می‌دارد و روح تقوا را در جامعه را گسترش می‌دهد.

نمازی نماز جمعه را رسانه‌ای کارآمد و تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: نماز جمعه معنویت را به مویرگ‌های پیکر جامعه می‌رساند و برکات آن نه تنها به شرکت کنندگان و نمازگزاران بلکه تمامی افراد در جامعه را شامل می‌شود به نحوی که پیام اصلی این نماز تقوا است.

وی تاکید کرد: اهل ایمان و توحید و نماز و اهل نماز جمعه باید مواظب بوده و حواسشان باشد هر سخنی که انسان می‌گوید فرشتگان الهی مدیریت، ضبط و کنترل می‌کنند چراکه بر اساس آیات و روایات فرد مسلمان کسی است که دیگران از دست و زبان او در امنیت باشند.

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... قم|اقامه نماز جمعه در کشور جلوه همراهی و همدلی با نظام اسلامی است گیلان| "نماز جمعه" زمینه تشکیل جامعه اسلامی بر اساس اصول اخلاقی را فراهم می‌کند امام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم:‌ ‌نماز جمعه باید محور "وحدت، ‌انسجام و اتحاد ملی" باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قم|اقامه نماز جمعه در کشور جلوه همراهی و همدلی با نظام اسلامی است گیلان| "نماز جمعه" زمینه تشکیل جامعه اسلامی بر اساس اصول اخلاقی را فراهم می‌کند امام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم:‌ ‌نماز جمعه باید محور "وحدت، ‌انسجام و اتحاد ملی" باشد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۳ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۴ تساوی جنجالی گل ریحان البرز با بادران تهران در کرج؛ استقلالی‌های سابق به جان هم افتادند ۵ نظر آیات صافی‌گلپایگانی و علوی‌گرگانی درباره دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۶ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۷ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد ۸ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود مهمترین اخبار استانها اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصاد خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته /۱۲ استان در وضعیت قرمز هستند + نمودار سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ما حفظ توازن روابط با قدرت‌های اوراسیا، شرق و جنوب آسیاست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گفت وگو با تسنیم اهمیت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری