Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از شناسایایی و پایش منابع آلاینده در سطح منطقه خبر داد و گفت: در این عملیات طی بازدیدهای میدانی مشکلات و معضلات زیست محیطی سطح محلات شناسایی و بر اساس اولویت رفع می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقای سلامت شهروندان و آراستگی شهر با مشارکت نیروهای اداره محیط زیست منطقه و نواحی 9 گانه، حدود 22 منبع آلوده کننده آب و خاک، 13 منبع آلاینده هوا و صدا و 5 مورد منبع آلاینده در خصوص پسماند در محدوده منطقه 4 شناسایی و در اولویت پاکسازی و رفع این معضلات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخی گفت : هدف اصلی از انجام این بازدیدها بهبود وضعیت کیفیت محیط زیست شهری در سطح منطقه و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان است.
او ادامه داد: در این راستا اهدافی مشخص و شناسایی می شود که به نوعی منجر به آلودگی محیط زیست (هوا، صوت، آب، خاک و منظر شهری)، نقص در چرخه مدیریت پسماند و بازیافت، ناهماهنگی در کاربری اراضی و فضاهای بی دفاع شهری شود و نیاز به توسعه و یا بهبود در نگهداشت فضاهای سبز شهری و عوامل مخاطره آمیز در حیطه محیط زیست، ایمنی و بهداشتی برای شهروندان داشته باشد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 افزود: در مرحله اول این طرح در جهت رفع معضل مذکور به افراد تذکر شفاهی داده شده و در صورت تکرار تخلف و عدم توجه به رفع معضل اخطار زیست محیطی صادر می شود.
او ادامه داد: در نهایت؛ در صورت تکرار، صدور اخطار دوم و پیگیری از طریق مراجع قضایی و مکاتبه با اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار صورت می گیرد.
گفتنی است در این مرحله حدود 28 منبع آلاینده زیست محیطی شناسایی شده رفع معضل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محیط زیست منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند