Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام تزروی گفت: همانطور که مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی بودند و اکثریت شهدا، مسجدی بودند، بخش مهمی از مسئولان کشور نیز اهل مساجد هستند که از آنان توقع می‌رود به فکر نواندیشی و ایجاد تحول اساسی در مساجد باشند.

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالفضل تزروی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به روزآوری را لازمه پویایی هر سازمان، نهاد و فرد دانست، اظهار کرد: مساجد نیز بر همین اساس باید متحول باشند وگرنه از تحولات جامعه و به تبع آن، جذب افراد عقب خواهند افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    امام جماعت مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در شهر ری، میدان ۱۳ آبان) افزود: همانطور که مساجد، خاستگاه انقلاب اسلامی بودند و اکثریت شهدا، مسجدی بودند، بخش مهمی از مسئولان کشور نیز اهل مساجد هستند که از آنان توقع می رود به فکر نواندیشی و تحول اساسی در مساجد باشند.     وی در ادامه به نقش مساجد در گفتمان سازی ارزش های انقلاب اسلامی و عمل به مطالبات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مسجدی ها همانطور که در دوره شیوع ویروس کرونا توانستند با ایجاد کارگاه های تولید ماسک، دستکش و گان، در زمینه کارآفرینی موفق باشند می توانند در تحقق جهش تولید نیز موفق عمل کنند.     تزروی در ادامه با بیان اینکه جهش تولید نیازمند همت جمعی و اراده های مستحکم است و مسجدی ها بارها نشان دادند که بهترین افراد در این ویژگی ها هستند، اظهار کرد: مسئولان بدانند با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و خلاق مسجدی می توانند جهش عظیم در حوزه اقتصاد رقم بزنند و نگرانی مقام‌ معظم رهبری در این زمینه را برطرف کنند.     وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید امام خمینی (ره) درباره سنگر بودن مساجد و مقام معظم رهبری درباره پایگاه فرهنگی و خدماتی بودن این خانه های خدا بهترین سند و گواه برای مسئولان به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت مسجدی ها است که امید است در دوره پساکرونا شاهد بهره مندی حداکثری از این ظرفیت باشیم.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مساجد مسجدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند