Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سلام امینی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به عملکرد دو ماهه مجلس یازدهم اظهار داشت: در ماه‌های اول شروع به کار این مجلس، بخش قابل توجهی از منتخبان اطلاعات لازم را در مورد اوضاع سیاسی کشور و شرایط و تحولات نظام بین الملل ندارند و در شرایط کنونی نمی‌توان انتظارات زیادی از آنها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این وضعیت نمایندگان باید برای بهبود شرایط به طرح‌های پیرامون موضوعات اقتصادی توجه کنند و برای اینکه عملکرد قابل دفاعی داشته باشند، از حواشی بپرهیزند.

نماینده سابق ایلام در مجلس درباره جایگاه نظارتی مجلس در قبال دولت و موضوع طرح سوال از رییس جمهوری گفت: سوال ابزار نظارتی مجلس است و نمایندگان حق سوال و استیضاح را دارند، اگر قصد نمایندگان بهبود شرایط و پاسخگوی دولت باشد ایرادی بر آن نیست، ولی اگر عده‌ای بخواهند از این مساله سوء استفاده کنند با توجه به شرایط کشور منطقی نیست.

 طرح توزیع قیر رایگان موضوع جدیدی نیست

امینی با اشاره به طرح‌ توزیع قیر رایگان که هفته گذشته به تصویب نمایندگان رسید، اظهار داشت: طرح‌هایی که مجلس یازدهم تاکنون به دنبال تصویب آن بوده است در مجلس دهم مطرح شده و تا حدودی در مورد آنان کار شده بود، ما وزارت نفت را مکلف کردیم برای بهبود راه‌های روستایی سالیانه ۳ میلیون تن قیر رایگان در اختیار بنیاد مسکن و چند نهاد دیگر قرار دهد بنابراین این طرح موضوع جدیدی نیست.

امینی از نمایندگان خواست تا طرح‌ها و لوایح معوق از مجلس دهم را در دستور کار خود قرار دهند و افزود: با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی کشور مجلس یازدهم می‌تواند با پرداختن به طرح‌ها و لوایح معوق تا حدودی گره از مشکلات مردم باز کند، اما نباید در شرایط کنونی برای حل مشکلات کشور انتظار حداکثری از نمایندگان داشته باشیم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت نفت مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی دولت سلام امینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت نفت مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی دولت سلام امینی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی دولت سلام امینی مجلس یازدهم طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری

به گزارش «نماینده»، سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است. متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

/

دیگر خبرها

  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید