Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزنامه اصلاح طلب با ناامیدی از حضور جریان سیاسی متبوعش در انتخابات 1400 نوشته و مطرح می کند: «شاید بتوان گفت اصلاحات برای دست کم چهار سال به نیمکت ذخیره خواهد رفت تا با عملکرد یکپارچه اصولگرایان بتواند بار دیگر به میدان وارد شود. بنابراین اصلاح‌طلبان از نظر تاریخی با تجربه نسبتا مشابهی که در سال 84 داشتند خود را نه در بن بست بلکه در نیمکت ذخیره می‌بینند!»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان که نسبت به بی اعتبار شدن‌شان نزد افکارعمومی همواره رویه انکار را در پیش گرفته اند در موارد مختلف برای بیان مشکلات درون جناحی خود نمی توانند نسبت به بیان واقعیت بی تفاوت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه، روزنامه آفتاب یزد در مطلبی با عنوان « اصلاح طلبان در نیمکت ذخیره» نوشت: «شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد اصلاح‌طلبانی که دو دوره با حمایت‌های خود حسن روحانی ِ کمتر شناخته شده را راهی پاستور کردند حالا برسر همان تصمیم یعنی حمایت از روحانی در پایین‌ترین سطح محبوبیت خود در طول 23 سال اخیر باشند.»   این روزنامه اصلاح طلب می افزاید: «تقریبا می‌توان گفت همه آنهایی که برای اصلاح‌طلبان پشت صندوق رای صف می‌کشیدند حالا تمایلی به این صندوق ندارند و نشانه چنین وضعیتی نیز انتخابات مجلس یازدهم در اسفند 98 است.»   آفتاب یزد با اشاره به اختلافات و مشکلات شدید اصلاحات نوشت: «حدود یک ماه پیش محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استعفا داد، خروج عارف از نهادی که در همه انتخابات‌های اخیر از جمله مجلس 94، ریاست جمهوری و شورای شهر 96 عملکرد موفقی داشت در واقع حاکی از این بود که حالا شرایط فرق کرده است. اصلاح‌طلبان چگونه بردن رقیب خود را بلد بودند اما در واقع تصور نمی‌کردند به خودشان ببازند! در همین راستا جدیدترین خبر این است که رئیس دوره شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان دیگر مکانیزمی که به طور گسترده در سراسر کشور فعال بود نیز استعفا داده است تا عملا دو نهاد و مکانیزم اصلی جریان اصلاحات به بن بست برسد!»   این روزنامه اصلاح طلب با ناامیدی از حضور جریان سیاسی متبوعش در انتخابات 1400 نوشته و مطرح می کند: «به طور کلی با توجه به وضعیتی که فعلا در جامعه وجود دارد بعید به نظر می‌رسد جریان اصلاحات بتواند تا 1400 هم بدنه خود و هم ارتباط با بدنه اجتماعی را ترمیم کند. با توجه به انگیزه‌ها و امکاناتی که طیف رقیب برای 1400 در نظر گرفته این موضوع دشوار‌تر هم می‌شود. شاید بتوان گفت اصلاحات برای دست کم چهار سال به نیمکت ذخیره خواهد رفت تا با عملکرد یکپارچه اصولگرایان بتواند بار دیگر به میدان وارد شود. بنابراین اصلاح‌طلبان از نظر تاریخی با تجربه نسبتا مشابهی که در سال 84 داشتند خود را نه در بن بست بلکه در نیمکت ذخیره می‌بینند!»   انتهای پیام/        

منبع: دانا

کلیدواژه: نیمکت ذخیره اصلاح طلبان بن بست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند