Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:40:22 GMT

انتشار خبر ابتلای مل گیسبون به کرونا با تاخیر 4 ماهه!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۷۷۷۴

انتشار خبر ابتلای مل گیسبون به کرونا با تاخیر 4 ماهه!

مل گیسبون ستاره فیلم «شجاع دل» جدیدترین چهره هالیوودی است که خبر ابتلای وی به ویروس کرونا منتشر می‌شود. پیشتر «تام هنکس» و همسرش «ریتا ویلسون» «ادریس اِلبا» و «دنیل دائه کیم» نیز به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده بودند که همه بهبود یافتند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، مل گیبسون بازیگر و کارگردان ۶۴ ساله در ماه آوریل برای ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مل گیسبون ستاره فیلم «شجاع دل» جدیدترین چهره هالیوودی است که خبر ابتلای وی به ویروس کرونا منتشر می‌شود. پیشتر «تام هنکس» م همسرش «ریتا ویلسون» «ادریس اِلبا» و «دنیل دائه کیم» نیز به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده بودند که همه بهبود یافتند.

 

سخنگوی مل گیبسون گفت: تست کرونای وی در ماه آوریل (فروردین) مثبت اعلام شد و او یک هفته در بیمارستان بستری بود.

 

وی افزود: مل گیبسون زمانیکه در بیمارستان بستری بود با داروی «رمیدیسیور» (Remdesivir) تحت درمان قرار گرفت و از آن زمان تاکنون چندین بار آزمایش داده و جوابش منفی بوده است. همچنین جواب آزمایش او برای آنتی بادی‌ها مثبت بوده است. بنابر گزارش‌ها، گیبسون در لس آنجلس تحت معالجه قرار گرفته است.

 

این هنرپیشه و کارگردان برنده جایزه اسکار به تازگی بخاطر ادعاهای «وینونا رایدر» در مورد ضد یهود بودنش، خبرساز شده است. خانم رایدر در مصاحبه‌ای در ژوئن با ساندی تایمز، گیبسون را به اظهار نظرهای ضدیهود و ضد همجنسبازها متهم کرد.

 

او در سال ۲۰۰۶ زمانی که به خاطر تخلف رانندگی بازداشت شد به پلیس گفته بود که یهودیان مسئول تمام جنگ‌های دنیا هستند.

 

گیبسون در سال ۲۰۱۶ برای کارگردانی فیلم موفق «ستیغ ارّه‌ای» نامزد دریافت اسکار «بهترین کارگردانی» شد.

 

مل گیبسون خالق «مصائب مسیح»، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های مستقل تاریخ آمریکا است. در زمان ساخت کمپانی‌های هالیوودی از مشارکت در تولید این فیلم انصراف دادند ازینرو این فیلم را به دلیل محتوای ضدیهودی‌اش در اروپا ساخت.

 

مل گیبسون که یکی از پولسازترین ستارگان هالیوود محسوب می‌شود پس از اظهار نظرهای جنجالی‌اش از سوی لابی‌های صهیونیستی و همجنسبازها تحت فشار قرار گرفته و این روزها با افت شدید کاری در صنعت سینمای هالیوود مواجه شده است.

مِل کالم کیل جِرارد گیبسون (Mel Colm-Cille Gerard Gibson) زادهٔ ۳ ژانویهٔ ۱۹۵۶ هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است.

 

او در سال ۱۹۹۵ میلادی، برای فیلم «شجاع‌دل» موفق به دریافت دو جایزه اسکار «بهترین کارگردانی» و اسکار «بهترین فیلم» از سوی آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک شد. وی همچنین برای این فیلم کاندیدای بفتای کارگردانی نیز شد.

 

مل گیبسون علاوه بر حرفهٔ بازیگری و کارگردانی، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و دوبلور است.

 

از آثار شاخص وی در مقام کارگردان می‌توان به فیلم‌های «شجاع‌دل»، «مصائب مسیح» و «آپوکالیپتو» اشاره کرد.

 

گیبسون پس از ۱۰ سال وقفه، با فیلم «ستیغ ارّه‌ای» به عرصهٔ کارگردانی بازگشت که با استقبال منتقدین مواجه شد. این فیلم در گیشه هم موفق بود و با فروش خوبی روبرو شد و دومین نامزدی جایزهٔ اسکار «بهترین کارگردانی» را برای او به همراه داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان کارگردان هنرمندان ویروس کرونا مل گیبسون هنرپیشه هالیوود ضد یهود صهیونیست همجنسباز مل گیبسون شجاع دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟