Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار هرمزگان از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد و از مردم خواست استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را همچنان ادامه دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی، در تمامی اماکن عمومی، محل‌های کار و فعالیت‌های مختلف از جمله ادارات، اصناف، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی و کارگاه‌های عمرانی، همچنان اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، راه اصلی مبارزه با ویروس کرونا است و از مردم می‌خواهیم همچنان این توصیه‌ها را رعایت کنند و به ویژه هنگام خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند.

استاندار هرمزگان گفت: رعایت بهتر این موارد به ویژه استفاده بیش از 80 درصد مردم هرمزگان از ماسک طی هفته‌های اخیر و عدم برگزاری تجمعات همچون مراسم‌های عروسی و عزا و دورهمی‌ها، موجب روند ثابت کاهش بیماران بدحال مبتلا به کرونا در هرمزگان شده است و سیر نزولی و کاهش بیشتر این بیماری در گروی رفتار و همکاری مردم و رعایت بسیار جدی موارد توصیه شده می‌باشد.

بازگشت محدودیت‌های کرونایی در اتریش/ استفاده از ماسک اجباری شدگزارش تسنیم از وضعیت کرونا در استان مرکزی| از وضعیت قرمز اراک تا اعمال محدودیت‌های کروناییمحدودیت‌های کرونایی 8 شهرستان چهارمحال و بختیاری تمدید شد

​​وی تصریح کرد: محدودیت‌های گروه‌های شغلی سطح 3 و 4 که طی سه هفته گذشته در راستای مقابله با کرونا در هرمزگان اعمال شد، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید و در استان اعمال خواهد شد.

همتی افزود: افرادی که ضرورت ندارد از خانه بیرون بیایند، حتماً در خانه بمانند تا شاهد خلوت شدن بیشتر بازارها، پارک‌ها، ساحل، خیابان‌ها و اماکن عمومی باشیم و این امر راهکار موثری در مبارزه با ویروس کرونا محسوب می‌شود.

 وی گفت: نیروی انتظامی و بازرسین بسیار فعال تر و گسترده‌تر از گذشته، نظارت بر تمامی مکان‌های فعالیت و مراجعه مردم را انجام می‌دهند و با تخلفات بهداشتی برخورد خواهند کرد.

همتی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ارائه سفارش به کشتارگاه‌ها جهت قربانی و ادای نذر مردم از راه دور انجام می‌شود تا تجمعی در این خصوص نداشته باشیم.

وی گفت: از مردم در سراسر استان هرمزگان می‌خواهیم تا در عید قربان به هیچ عنوان تجمع، مراسم، مهمانی و دورهمی نداشته باشند تا با خودداری از این مراسمات به سلامتی هرچه بیشتر یکدیگر کمک کنیم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: پرهیز از تجمعات و مراسمات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، باید همچنان مورد توجه مردم هرمزگان باشد تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع و شاهد کاهش هرچه بیشتر این بیماری در استان باشیم.

وی افزود: کارکنان بخش‌های اداری که بعداز ظهرها تعطیل هستند از رفت و آمدهای غیرضروری در محیط‌های اجتماعی و بازارها به شدت پرهیز کنند تا به کاهش چرخه انتقال این ویروس کمک شود.

همتی تاکید کرد: کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، سن بالای 50 سال و زنان باردار باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و مادران دارای کودکان زیر شش سال نیز با هماهنگی مدیر دستگاه، می‌توانند به صورت شیفتی و دورکاری، فعالیت کنند.

 وی ادامه داد: برگزاری مراسم‌های عروسی، عزا و هرگونه تجمع در سراسر استان همچنان ممنوع است و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید رصد و نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند و نیروی انتظامی نیز با این تجمعات و مراسمات برخورد جدی خواهد داشت و پرونده عوامل برگزاری این گونه مراسمات و تجمعات، در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: ضدعفونی کردن اماکن عمومی، عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک و ارائه خدمات در محل‌هایی همچون بانک‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری، همواره مد نظر باشد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: رفت و آمد، تردد و سفر غیرضروری به روستاها به ویژه در ایام اعیاد قربان و غدیر ممنوع است.

به گزارش تسنیم، محدودیت‌های گروه‌های شغلی سطح سه و چهار که در راستای مقابله با کرونا در هرمزگان به مدت یک هفته تمدید شده است، طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا شامل تعطیلی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، سینماها، تئاتر و مراکز مشابه، تالارهای پذیرائی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، قهوه‌خانه و چاپخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه است.

همچنین مساجد و مصلی‌ها نیز تعطیل هستند و برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، همایش‌ها، عروسی، عزا و تجمعات ممنوع است.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT12 بیشتر بخوانید... محدودیت‌های کرونایی به مشهدمقدس بازمی‌گردد؟ محدودیت‌های کرونایی در خراسان شمالی / امتحانات دانشگاه‌های بجنورد "لغو" شد برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا به شیوع کرونا دامن زد/ محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه در اردبیل اعمال می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محدودیت‌های کرونایی به مشهدمقدس بازمی‌گردد؟ محدودیت‌های کرونایی در خراسان شمالی / امتحانات دانشگاه‌های بجنورد "لغو" شد برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا به شیوع کرونا دامن زد/ محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه در اردبیل اعمال می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۳ تساوی جنجالی گل ریحان البرز با بادران تهران در کرج؛ استقلالی‌های سابق به جان هم افتادند ۴ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۵ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود ۶ کیفیت نان در کردستان پایین آمده است/دولت هزینه‌های حمل‌ونقل را پرداخت نمی‌کند ۷ قایقران گلستانی تیم ملی: تمام ورزشکاران باید به فکر شغل باشند/ بدون درآمد نمی‌توان ورزش کرد ۸ «نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی» در رشت برپا می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیاد ماندگار مرصاد / تنگه چهار زبر چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ / فروغ جاویدانی که کابوس جاویدان شد گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از اجاره‌‌های سرسام‌آور در قزوین/ ‌مستاجران خانه به دوش به حاشیه شهر می‌روند ماجرای حضور کلنل محمدتقی خان پسیان در ژاندارمری مشهد/ مردی که به دادخواهی شهره بود میزگرد تسنیم ـ بخش نخست| سهم انسان در آتش‌سوزی‌های فارس/ چرا بسیج را برای مهار آتش‌سوزی‌ها ‌به کار نگرفتیم؟+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته /۱۲ استان در وضعیت قرمز هستند + نمودار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی استاندار هرمزگان کرونا در هرمزگان استفاده از ماسک مقابله با کرونا مراسم های عروسی فاصله گذاری یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور