Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی صالحی روز یکشنبه در جلسه توسعه فرهنگی قرآنی تصریح کرد: دستیابی به جامعه‌ای مانند ایران که متمسک به قرآن و عترت است در گرو عزم و اراده هماهنگ مدیران برای توسعه و نشر فرهنگ قرآنی و آموزه‌های مرتبط با آن می‌باشد.

وی، منشور توسعه فرهنگ قرآنی را  نخستین حرکت و قدم در حوزه قرآن کریم دانست و افزود: برنامه‌ریزی برای طی کردن این مسیر باید به گونه‌ای باشد که در آن کلیات ساختار اجرایی، اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای توسعه فرهنگ قرآنی به طور کامل اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسوول امور شهری و شوراها با اشاره به اهمیت توسعه و ارتقاء فرهنگ قرآنی در کلیه سطوح سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و روستایی، تصریح کرد:  تحقق این موضوع وابسته به عزم، اراده و هماهنگی مدیران شهری و روستایی برای توسعه و ساماندهی فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی در شهرها و روستاها است. 

به گفته وی، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها لازمه این موضوع بوده و باید به خانه‌های قرآنی موجود در حوزه شهرها و روستاها بیش از پیش توجه شود. 

صالحی با تاکید ویژه بر اهمیت این موضوع  از تمامی مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا خواست تا از تجربیات خود در این زمینه استفاده کرده و با حداکثر ظرفیت خود در همه زمینه‌ها برای توسعه این فرهنگ استفاده کنند.

برچسب‌ها روستائیان قزوین قرآن کریم شورای توسعه فرهنگ قرآنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان قزوین قرآن کریم شورای توسعه فرهنگ قرآنی روستائیان قزوین قرآن کریم شورای توسعه فرهنگ قرآنی توسعه فرهنگ فرهنگ قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد