Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملکی شامگاه شنبه در جریان بازدید از پروژه پیاده راه سازی خیابان فردوسی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در چند سال اخیر روند اجرای طرح‌های عمران شهری در شهر سنندج شتاب چشم گیری داشته و عملاً سنندج به کارگاه بزرگ طرح‌های عمران شهری تبدیل شده است.

وی افزود: در این راستا پروژه احداث پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های جامع ترافیکی هسته مرکزی شهر سنندج در اولویت قرار گرفت و در حال حاضر بر طبق برنامه زمان بندی در دست احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح قطعاً پیاده راهسازی خیابان فردوسی ضمن زیباسازی فضای شهری همچنین بستر ایجاد آرامش اجتماعی را فراهم می‌کند.

ملکی یادآور شد: برای رفاه حال مردم شهر سنندج این پروژه در چند قسمت و به صورت همزمان در حال اجرا است و در موعد مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در روند مطالعه و اجرای طرح دقت فراوانی به عمل آمده که نیازهای واقعی خدمات شهری برای رفاه حال شهروندان لحاظ و محیطی زیبا و مناسب ایجاد شود، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماترسان متولی و مجریان در این طرح به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و قطعاً بر طبق برنامه زمان بندی به اتمام می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان سخنان خود گفت: اکیپ‌های مجری و شهرداری به منظور اجرای به موقع پروژه بایستی در گلسازی و جداره سازی طرح به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

کد خبر 4982986

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان سنندج پیاده راه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن مجلس شورای اسلامی خیابان فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسلم سیدالحسینی ظهر پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سند توانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی در صورت تصویب در هیأت وزیران بزودی در کشور اجرایی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود:: مبنا و محور این برنامه بر پایه مشارکت مردمی است، و بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه در کشور ایجاد می‌شود که کار در رأس آن در کشور رئیس جمهور، در استان‌ها استانداران و در شهرستان‌ها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت‌های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می‌کنند.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه در این برنامه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند، افزود: توسعه شهری به جای کارشناسی و تخصصی بر مبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر به‌عنوان نماد معماری کشور شناخته می‌شود، اظهار کرد: این نماد معماری نشان می‌دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح‌های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

کد خبر 6088642

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد