Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@04:49:06 GMT

قتل یک مرد در مقابل خانه اش در بافت کرمان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۸۰۱۶

قتل یک مرد در مقابل خانه اش در بافت کرمان

به گزارش رکنا ، سرهنگ نبی الله میرافضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقو خوردگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر بافت، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی ۵۱ ساله در جلوی منزلش از ناحیه سینه و شکم مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به سختی نفس می‌کشد که بلافاصله با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ فرد مجروح به بیمارستان منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد مجروح حین انتقال به بیمارستان فوت کرد

سرهنگ"میرافضلی"با اشاره به اینکه فرد مجروح حین انتقال به بیمارستان فوت کرد، افزود: در این رابطه با حضور سریع چند تیم از پلیس‌های تخصصی و بررسی تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل حادثه، فرد قاتل شناسایی و لحظاتی بعد در یک نقطه دیگر شهر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی"بافت" با اشاره به اعتراف قاتل به انجام قتل به انگیزه اختلاف ملکی بیان کرد: داشتن هرگونه اختلاف با دیگران هیچگاه دلیل موجهی برای افزایش تنش و ایجاد زمینه‌های درگیری با افراد نیست چراکه در این صورت ممکن است فرد به سبب عصبانیت لحظه‌ای دست به اینگونه اقدامات مجرمانه و جبران ناپذیر بزند و علاوه بر گرفتن حق حیات از دیگری خود را نیز برای تمام عمر گرفتار زندان و دیگر مجازات‌های سنگین اینگونه جرائم کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قاتل زندان اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان چاقو تلگرام گرفتار اختلاف ملکی حوادث کرمان اخبار کرمان حوادث بافت بیمارستان عکس فیلم دختر مرد تلگرام ایران اخبار تهران خانواده کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم