Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه های دینی در شرایط امروز جامعه گفت: خبرگزاری شبستان در راستای ارتقای ایمان و عمق بخشیدن به باورهای دینی نسل جوان موفق بوده است.

حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان شهرستان‌های تهران با اشاره به نقش رسانه های دینی در شرایط جامعه امروز گفت: خبرگزاری شبستان بحمدالله از جمله خبرگزاری های رسمی و غیر دولتی کشور است که در طول ۱۳ سال فعالیت حرفه ای خود در حوزه اطلاع رسانی نقش فعال و‌ موفقی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: کسب رتبه پنجم در میان خبرگزاری های دیگر، نشانه موفق بودن این رسانه است که باید به مدیران، مسئولان ‌و خبرنگاران پر تلاش شبستان خداقوت گفت.

 


نوش آبادی ادامه داد: خبرگزاری شبستان در حوزه دینی خوب عمل کرده و‌ توانسته پوشش خوبی به اخبار مذهبی و امور مساجد بدهد.

 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ویژگی های برتر این خبرگزاری گفت و تصریح کرد: تقویت کانون های مساجد، معرفی اماکن مذهبی و فرهنگی بمنظور جذب گردشگر مذهبی و تلاش در راستای ارتقای ایمان و عمق بخشیدن به باورهای دینی نسل جوان، از جمله فعالیت های این رسانه بوده و امیدواریم این تلاش‌ها تداوم داشته باشد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین نوش آبادی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟

به گزارش تابناک، اعتماد نوشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم مطابق همه ساله ردیفی مستقل در بودجه دارد؛ این نهاد فرهنگی و مذهبی در سال گذشته، ۴۱۴ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است. در بودجه ۱۴۰۳، پیشنهاد شده است که ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه برای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تخصیص یابد؛ یعنی حدودا ۷۶ درصد افزایش بودجه داشته است. البته این رقم، به غیر از بودجه پیشنهادی اختصاصی است که ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 
در ادامه این گزارش آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه از دیگر نهاد‌های مذهبی دریافت‌کننده بودجه است؛ سال گذشته ۴ هزار ۷۷۶ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ این بودجه در سال ۱۴۰۳ بناست به ۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان افزایش یابد؛ حدود ۳/۱۴ درصد افزایش بودجه. البته برای امسال، پیشنهاد شده این نهاد مذهبی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاصی داشته باشد. مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هم در ردیف بودجه مستقلش، برای سال ۱۴۰۲، رقمی معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیده می‌شود که این رقم قرار است برای ۱۴۰۳، به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد؛ حدودا ۱۷ درصد افزایش.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر