Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:24:39 GMT

چند در نماد در صف فروش بودند؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۸۱۱۴

چند در نماد در صف فروش بودند؟

شاخص کل بورس در روز شنبه مورخه 4 مردادماه 1399 در نهایت با افزایش 54 هزار و 711 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 955 هزار و 858 واحدی آرام گرفت. امروز مورخه 5 مردادماه 1399با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه 5 مردادماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 643 نماد حدود 171 نماد با صف خرید و حدود 73 نماد نیز با صف فروش رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند خبر مهم 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم باشد

- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران گفت: بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰ درصد قبلی سهام عدالت، امکان فروش ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد سهام عدالت فراهم می شود.

-عضو شورای عالی بورس گفت: در بورس املاک و مستغلات، صندوق‌های مختلف و طرح‌های متری مسکن وجود دارد که علاقمندان با توجه به مبلغ سرمایه گذاریشان، می‌توانند هر ساله بخشی از منابع خود را تبدیل به متراژ کنند.

- محمد شه پری عضو انجمن قطعه‌سازان از تخصیص مجدد ارز نیمایی به قطعه‌سازان با کنترل بانک مرکزی خبر داد که از امروز اجرایی می شود.

 

این خبر در ساعات بازار در حال تکمیل می باشد...

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی شاخص کل بورس بورس صف خرید صف فروش مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۴۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس در سکوت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا