Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس  راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: امکان اطلاع شهروندان از جرائم یا تخلفات رانندگی، میزان نمره منفی گواهینامه و پرداخت دیون معوقه از طریق سایت راهور یا سامانه پیامکی در استان فراهم شده است. - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامکی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و اعلام  وضعیت قرمز مراکز خدمات خودرویی پلیس راهنمایی و رانندگی جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی آماده ارائه خدمات غیرحضوری در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شهروندان می‌توانند با گرفتن شماره 120  پاسخ تمامی سوالات خود در در رابطه با صدور گواهینامه، شماره‌گذاری و غیره را دریافت و نیاز به حضور در مراکز خدمات راهنمایی و رانندگی نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: خدمات غیرحضوری پلیس راهنمایی و رانندگی شامل مشاهده جرائم یا تخلفات رانندگی، میزان نمره منفی گواهینامه  و پرداخت دیون معوقه از طریق سایت راهور 120 یا سامانه پیامکی 1101202020 ارائه می‌شود. 

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در استان مرکزی اجرا می‌شودراه‌اندازی اولین تاکسی بدون راننده در روسیه تا 4 سال آیندهاستفاده از مدل فروش خودرو در پرداخت وام ودیعه مسکن/ 2.2 میلیون مستأجر نیازمند حمایت

وی بیان کرد: شهروندان جهت استعلام نمره منفی  خود باید شماره گواهینامه خود را به شماره پیامکی 1101202020 ارسال کنند و همچنین جهت اطلاع از تخلف خودرو شماره وی آی ان (vin)  پشت کارت خودرو به این سامانه پیامکی ارسال کنند. 

چغلوند گفت: شهروندان جهت دریافت شناسه پرداخت تخلفات می‌توانند وی آی ان(vin) پشت کارت خودرو و ستاره  را به سامانه پیامکی 11012020 ارسال کنند و خلافی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند. 

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تجمع شهروندان به‌دلیل کارهای ضروری در مراکز خدمات  مراکز  ساعت کاری این مراکز تا ساعت  16 است ولی چنانچه صف دریافت خدمات طولانی شود این مراکز تا آخرین نفر که در صف حضور دارد خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/645/ح

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... جدال زنانه با فرمان سخت ماشین‌های سنگین؛ معاش این بانوان از رانندگی می‌گذرد مصوبه اصلاح برخی از عناوین و جرایم رانندگی ابلاغ شد طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در استان مرکزی اجرا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جدال زنانه با فرمان سخت ماشین‌های سنگین؛ معاش این بانوان از رانندگی می‌گذرد مصوبه اصلاح برخی از عناوین و جرایم رانندگی ابلاغ شد طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در استان مرکزی اجرا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۳ تساوی جنجالی گل ریحان البرز با بادران تهران در کرج؛ استقلالی‌های سابق به جان هم افتادند ۴ معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی گیاهی و سنتی مؤثر برای درمان کرونا نداریم‌ / پاییز ‌سخت‌‌تری در راه است ۵ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود ۶ گزارش| کرونا شانه به شانه مردم خراسان‌جنوبی می‌تازد و قربانی می‌گیرد‌‌ ۷ کیفیت نان در کردستان پایین آمده است/دولت هزینه‌های حمل‌ونقل را پرداخت نمی‌کند ۸ قصه پرغصه هیئت ورزشی بیماران خاص چهارمحال و بختیاری؛ کسی حمایت نمی‌کند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیاد ماندگار مرصاد / استراتژی شهیدان صیاد شیرازی و همدانی در طرح‌ریزی نبرد / تنگه "چهار زبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از اجاره‌‌های سرسام‌آور در قزوین/ ‌مستاجران خانه به دوش به حاشیه شهر می‌روند ماجرای حضور کلنل محمدتقی خان پسیان در ژاندارمری مشهد/ مردی که به دادخواهی شهره بود میزگرد تسنیم ـ بخش نخست| سهم انسان در آتش‌سوزی‌های فارس/ چرا بسیج را برای مهار آتش‌سوزی‌ها ‌به کار نگرفتیم؟+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم سلیمی: آقای" روحانی" علیه گران فروشی که اتفاقا بخشی در دولت است اقدام کنید رئیس جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند افزایش ۳.۲ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور/ بارش باران در محورهای ۲ استان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تخلفات رانندگی سامانه پیامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته، سوم اردیبهشت ماه جاری در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک ازتوسط سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

بر اساس این گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۷ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی