Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره اینکه مشاغل متنوعی در حوزه دریا وجود دارد که به بخش زیادی از آن پرداخته نشده است، گفت: با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌‌ای می‌‌توان از ظرفیت‌‌های خالی این حوزه استفاده کرد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد در حاشیه مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای که روز شنبه چهارم مردادماه برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده در حوزه دریا و نوار ساحلی کشور، گفت: می‌توان با همکاری مجموعه‌‌های مختلف و به‌‌خصوص سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای این ظرفیت‌ها را بالفعل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دریایی از فرصت‌ها در حوزه بندر و دریا وجود دارد و البته هنوز به مشاغل زیادی در این حوزه پرداخت نشده است، افزود: حرفه‌های متنوعی در حوزه دریا وجود دارد که در تمام این سال‌ها به بخش زیادی از آن پرداخته نشده است؛ از این‌رو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، می‌توان مشاغل جدیدی در حوزه دریا ایجاد کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، راستاد، ظرفیت‌های موجود در دریا و نوار ساحلی کشور را بیش از چیزی دانست که اکنون مورد استفاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرد و عنوان کرد: پتانسیل قابل‌توجهی در بخش دریا وجود دارد که می‌‌‌توان جمعیت را به سمت آن سوق داد؛ در حال حاضر با بضاعت موجود در نوار ساحلی کشور و با حضور اپراتورها و سرمایه‌گذارانی که در صنایع ارزش‌‌افزوده تولیدی حضور پیدا کرده‌اند، برای ۳۵ هزار نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در حوزه دریانوردی شاهد اتفاق‌های خوب و مثبتی هستیم، گفت: ۱۲۰ هزار دریانورد در قالب کنوانسیون‌های بین‌‌المللی، گواهینامه شایستگی دریافت کرده‌اند و این در حالی است که در بخش صنایع دریایی ظرفیت‌‌های خالی بسیاری وجود دارد که هنوز از آن استفاده نشده است.

او اطمینان داد، به‌واسطه تجربه‌ها و ظرفیت‌هایی موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، می‌توان از ظرفیت‌های خالی حوزه دریا و ساحل بیش از گذشته استفاده کرد و در جهت تقویت نیروی انسانی این بخش گام برداشت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمد راستاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای سازمان بنادر و دریانوردی دریا وجود حوزه دریا حوزه دریا نوار ساحلی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس

طرفداران نیوکاسل از این به بعد با کنجکاوی بیشتری به چهره راننده کامیون هایی که در جاده می بینند، نگاه خواهند کرد.

طرفداری | مت ریچی، هافبک نیوکاسل، به تازگی امتحان گواهینامه رانندگی سطح C (پایه یک) را با موفقیت پشت سر گذاشته است، به این معنی که او می‌تواند به طور حرفه‌ای یک راننده کامیون شود. 

ریچی ۳۴ ساله به احتمال زیاد به پایان دوران حرفه‌ای فوتبال خود در سطح بالا نزدیک می‌شود و در چند فصل گذشته تنها به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرده است. قرارداد او در ماه ژوئن تمام می‌شود. اما این موضوع نگران کننده‌ای برای او نیست، زیرا او اکنون صلاحیت رانندگی با کامیون‌های حمل زباله، کامیون‌های کمپرسی و سایر وسایل نقلیه سنگین را دارد.

یکی از هواداران به شوخی در این مورد نوشت:

وقتی به او گفتند اتوبوس پارک کنید، او بیش از حد آن حرف را جدی گرفت و معنای واقعی آن را تفسیر کرد! 

مت ریچی با گواهینامه کامیونش! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت