Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «مجید صالحی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در فیلم سینمایی «صحنه زنی» با گریمی متفاوت به ایفای نقش خواهد پرداخت، فیلمی که نشان از تفاوت بارز نقش این بازیگر سینما نسبت به سایر آثار وی دارد.   تاریخ انتشار: 09:34 - 05 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۷۶۳

خبرگزاری میزان - سینماهای سراسر کشور پس از شیوع کرونا دچار شوکی طولانی مدت شدند، اتفاقی که باعث شد تمامی سالنهای سینما نزدیک به پنج ماه طعم تلخ تعطیلی را بچشند، در همین راستا بود که برای حفظ سلامت عوامل پشت صحنه سینمایی اکثر آثار تولید خود را نیز متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال با بازگشایی سینماها فصل جدیدی در برابر سینمای ایران قرار گرفته و باید دید این هنر تا چه حد طی چهار ماه گذشته دچار تغییر شده است. هرچند بازگشایی سینماها از تیر ماه اتفاق می افتد اما برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همچنان یکی از مهمترین دغدغه های سینماگران است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

در این میان کارگردانان جوان و پیشکسوت سینما با توجه به اعلام رییس سازمان سینمایی مبنی بر قطعی بودن برگزاری جشنواره فیلم فجر پیش تولید آثار خود را آغاز کرده اند و سینما بار دیگر با سرعت به سمت مسیر همیشگی تولید و عرضه قرار گرفته است.

حال با بازگشایی سینماها بسیاری از کارگردانان و فیلمسازان با اعلام شروع فیلمبرداری پروژه های خود خبر از سال شلوغ سینمایی می‌دهند، تاکنون کارگردانانی همچون محمدحسین مهدویان، مرتضی علی عباس میرزایی، آرش انیسی، وحید جلیلوند، محسن قرایی و نیما جاویدی خبر از شروع پروژه های خود داده اند. 

در این میان «علیرضا صمدی» کارگردان جوان و جویای نام سینما هم به سراغ ساخت دومین اثر سینمایی خود رفته و هم اکنون آخرین مراحل پیش از فیلمبرداری را پشت سر می گذارد. این کارگردان جوان در این فیلم نام «صحنه زنی» دومین تجربه خود در مقام فیلمساز را به ثبت می رساند. 

«مجید صالحی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در فیلم سینمایی «صحنه زنی» با گریمی متفاوت به ایفای نقش خواهد پرداخت، فیلمی که نشان از تفاوت بارز نقش این بازیگر سینما نسبت به سایر آثار وی دارد. 

علیرضا صمدی پیش از این نگارش و ساخت فیلم سینمایی «‌بی‌نامی» را برعهده داشته است، فیلمی که با وجود حضور بازیگرانی همچون محمدحسن معجونی و برخی از بازیگران جوان تئاتر و سینما نتوانست مخاطب چندانی را به خود جذب کند، صمدی اما این بار به سراغ چهره های نام آشناتری رفته تا بتواند علاوه بر کیفیت گیشه تضمین شده ای داشته باشد.

هرچند فیلم اول صمدی در کشور از گیشه خوبی برخوردار نشد اما در برخی از فستیوال های بین المللی حضور یافت و توانست اتفاقات بسیار خوبی را برای خود رقم بزند، جشنواره پونا هند و همچنین جشنواره فیلم زوریخ دو مورد از مهمترین رویدادهای سینمایی بودند که فیلم «بی نامی» در آنها حضور داشت. 

«صحنه زنی» به عنوان دومین فیلم سینمایی «علیرضا صمدی هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد، به تازگی حضور مجید صالحی در این فیلم قطعی شده است. مجید صالحی پس از مهتاب کرامتی و بهرام افشاری سومین چهره شاخص فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» است که فیلمنامه‌ای اجتماعی به قلم علیرضا صمدی دارد.

فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی و نقش آفرینی بازیگرانی چون مجید صالحی، مهتاب کرامتی و بهرام افشاری از جمله گزینه های حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تئاتر تئاتر در ایران فیلم سینمایی بازیگر سینما جشنواره فیلم علیرضا صمدی مجید صالحی صحنه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین