Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: اگر کسی هست که این زمین‌ها را خریداری کرده، یعنی این جرم اتفاق افتاده و اگر مدارک و اسناد محکمه پسندی برای دادگاه دارد، این را به ما ارائه دهد و ما حتما از فروشنده شکایت خواهیم کرد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: سید احمد حسینی سرپرست راه و شهرسازی شرق استان تهران در گفتگو با بازارنیوز، پیرامون خبر تخلف در زمین‌های منطقه «اسب چران» شهرستان دماوند، اظهار داشت: ما به لحاظ قانونی موظفیم که از اراضی دولتی و ملی که تحویل ما شده و در حیطه وظیفه ماست، حفظ و حراست کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در حال حاضر در پلاک اسب چران هیچگونه تصرف و تعرضی از جمله فنس کشی، حصار کشی، دیوارکشی، خیابان کشی و نه حتی شخم و شیار انجام نشده است.

وی افزود: ما در آن اراضی نگهبان داریم و اگر کسی بخواهد تعرضی انجام دهد، صد در صد جلوی کارش گرفته خواهد شد؛ چون سند آنجا به نام دولت است و برای هیچ شخصی نیست.

حسینی درباره فروش زمین‌های آن منطقه گفت: خبری شنیدم که یک سری افراد در حال سو استفاده از آن اراضی هستند، به گونه‌ای که زمین‌های آنجا را بدون مجوز، می‌فروشند. خریدار باید عاقلانه خرید کند؛ حداقل به فروشنده بگوید محل زمین را نشانش بدهد یا تحقیقی از اداره ثبت، راه و شهرسازی و منابع طبیعی انجام دهد  و بعد که مطمئن شد، خرید انجام دهد. در حال حاضر زمین‌ها سند به نام دولت دارد و ما به هیچ کسی در آنجا اجازه تصرف نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد انقدر ساده‌انگارانه در موضع خریدار برخورد می‌کنند که راه را برای سواستفاده یک سری افراد باز می‌کنند.

حسینی در پایان خطاب به مالباخته‌های این اراضی گفت: اگر کسی هست که این زمین‌ها را خریداری کرده، یعنی این جرم اتفاق افتاده و اگر مدارک و اسناد محکمه پسندی برای دادگاه دارد، این را به ما ارائه دهد و ما حتما از فروشنده شکایت خواهیم کرد.

گفتنی است؛ پیگیری‌های خبرنگار بازارنیوز نشان می‌دهد که فروشندگان غیرمجاز این اراضی به صورت علنی در فضای اینترنتی و اپلیکیشن‌های خرید و فرشو زمین و املاک، اقدام به فروش این زمین‌ها می‌کنند و گویا تعدادی از افراد هم فریب خورده و سرمایه‌هایشان را از دست داده‌اند.   برچسب ها: احمد حسینی ، دماوند ، اسب چران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JBv

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: احمد حسینی دماوند زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، وحید داعی در جمع خبرنگاران از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت 13 هزار و 580 مترمربع بالغ بر 34 میلیارد و 960 میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: اشخاصی غیرقانونی در اراضی ملی واقع در طرقدر، جاغرق و ابرده علیا شهرستان طرقبه و شاندیز به خاک‌برداری، تخریب، دیوارچینی و نهال‌کاری اقدام کرده بودند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و طبق آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید 13 هزار و 580 مترمربع از این اراضی صورت گرفت و این اراضی ملی به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 05137650179 و سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن