Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امیر خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت: اعتبارات دهیاری‌ها از حدود ۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۱۰۰ میلیارد تومان در سال‌های گذشته رسیده که این اعتبار برای کار‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در روستا‌ها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: توجه به روستا‌ها و توسعه زیرساخت‌های روستایی از مهمترین اولویت‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم است و خوشبختانه اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب و تا قبل از دولت یازدهم تنها ۲۱۳ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بود که این مهم در هفت سال گذشته دولت تدبیر و امید به یک هزار و ۴۷۰ روستا رسیده و موجب تثبیت جمعیتی روستا‌ها شده است.

خسروانی اظهار داشت: دولت برای اشتغال پایدار روستایی ۱.۵ میلیارد دلار اختصاص داده که در تمامی دولت‌های قبل و بعد از انقلاب سابقه نداشته و سهم استان کرمانشاه نیز از این تسهیلات ارزان قیمت ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.

او گفت: زلزله ویرانگر ۲۱ آبان ۹۶ نیز موجب شد تا ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر از منابع تسهیلاتی با نرخ سود چهار درصد به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه افزود: پرداخت این تسهیلات، توسعه زیرساخت‌های اشتغال، تثبیت اشتغال و رونق تولید را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پروژه های عمرانی کرمانشاه اشتغال جوانان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم عالم یکی از معلمان اصفهان است که به مدرسه روستای زفره منتقل می‌شود و، چون تعداد دانش آموزان مدرسه روستا به حد مجاز نمی‌رسید و کلاس‌ها چند پایه می شد، دو فرزند خود را هم به روستا می‌برد و در مدرسه روستایی ثبت نام می‌کند تا تعداد دانش آموزان روستا تکمیل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حالا خانم عالم ۳ سال است که به خاطر دانش آموزان ساکن روستای زفره شده است.
در استان اصفهان بیش از ۷ هزار معلم در روستا‌ها تدریس می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه