Web Analytics Made Easy - Statcounter

وابسته نظامی آمریکا در خارطوم تاکید کرد که کشورش و دستگاه‌های مربوطه دنبال انجام اقدامات مربوط به حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سودان (سونا)، وابسته نظامی آمریکا در خارطوم در دیدار با محمد عثمان الحسین، رئیس ستاد کل ارتش سودان با تاکید بر تمایل کشورش و دستگاه‌های مربوطه آن به انجام اقدامات مرتبط با حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم، اظهار کرد: انتظار می‌رود این مساله در روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف منعکس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دو طرف درباره آینده همکاری‌های مشترک خارطوم-واشنگتن در زمینه‌های نظامی و فرصت‌های توسعه آنها گفتگو کردند.

عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان که کمتر از سه ماه از انتصاب او در این سمت می‌گذرد، به واشنگتن سفر کرده و دیدارهای مهمی با مسؤولان وزارت خارجه، خزانه‌داری و دفاع آمریکا و نیز سران کنگره داشت و با آنها درباره مساله خارج کردن نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم گفتگو کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سودان آمريكا نام سودان از لیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادر زدن حامیان فلسطین در آمریکا + فیلم

اعتراضات دانشجویان و استادان دانشگاه به جنگ غزه در بیش از ۵۰ ایالت آمریکا در حال پیگیری است. این اولین تظاهرات ضدجنگ برای نسل جدید در آمریکاست که پس از جنگ و لشگرکشی این کشور به عراق متولد شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • چادر زدن حامیان فلسطین در آمریکا + فیلم
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا