Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن خیران کتاب سبزوار در آیین آغاز عملیات اجرایی این کتابخانه خیرساز، گفت: یک نیکوکار سبزواری هفت میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه شهدای گمنام این شهر کمک کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مقصودی مدیرعامل انجمن خیران کتاب سبزوار در آیین آغاز عملیات اجرایی این کتابخانه خیرساز، گفت: یک نیکوکار سبزواری هفت میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه شهدای گمنام این شهر کمک کرد، این کتابخانه در زمین اهدایی شهرداری سبزوار در دو طبقه به مساحت ۴۴۵ متر مربع در منطقه شمال غربی این شهر ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به این که بیشتر کتابخانه‌های سبزوار با مشارکت خیران ساخته شده است، افزود: سال گذشته خیران کتابخانه‌ساز سبزوار با اهدای پنج قطعه زمین معادل ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه در این شهرستان کمک کردند.
مدیرعامل انجمن خیران کتاب سبزوار ادامه داد: با ساخت این کتابخانه‌ها خلأ کمبود فضای کتابخانه‌ای در مناطق غرب و شمال غرب این شهر برطرف می‌شود.
معصومه فلاحی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سبزوار نیز گفت: بیشتر کتابخانه‌های سبزوار در هسته مرکزی این شهر متمرکز شده و مناطق حاشیه‌ای آن با دارا بودن ۲۰ درصد از جمعیت ۲۵۰ هزار نفری این شهر محروم از کتابخانه عمومی است.
او افزود: ساخت کتابخانه مرکزی که یکی از مطالبات عمومی و جدی مردم سبزوار بوده است هم در ماه‌های آینده آغاز می‌شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سبزوار ادامه داد: امسال با اختصاص افزون بر سه میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه عمومی شهر روداب، دو میلیارد ریال برای کمک به ساخت کتابخانه مرکزی و یک میلیارد ریال برای نوسازی کتابخانه عمومی ناوی از محل اعتبارات شهرستان، گام مهمی در توسعه فضاهای کتابخانه‌ای سبزوار برداشته می‌شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز میلیارد ریال برای ساخت کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است