Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب الکترونیکی «بدفرجام» به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد و توسط بنیاد هابیلیان منتشر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه تاریخ انقلاب خبرگزاری تسنیم، این کتاب به کوشش بنیاد هابیلیان و در سی‌ودومین سالگرد عملیات مرصاد در قالب پی‌دی‌اف (PDF) منتشر شده است.

بدفرجام حاکی از آن است که 30درصد از کشته‌شدگان منافقین در عملیات فروغ جاویدان را «محکومان به زندان با جرایم اقدام علیه امنیت ملی در قالب تروریسم» تشکیل می­‌دهد که عمدتاً بین سال‌های 60 تا 66 از زندان‌های جمهوری اسلامی ایران آزاد شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پژوهش برای نخستین بار پس از گذشت بیش از 3 دهه از عملیات مرصاد با بررسی و تحلیل آماری صدها صفحه سند از منابع تاریخی جمهوری اسلامی ایران و مکتوبات گروهک منافقین صورت گرفته است.

کتاب بدفرجام در قالب پی‌دی‌اف (PDF) را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/

R1536/P/S1/CT12 واژه های کاربردی مرتبط منافقین بیشتر بخوانید... گفتگو با صمدی|چرا منافقین از فرانسه رفتند؟/ صدام، رجوی و آدم‌هایش را جدی نمی‌گرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گفتگو با صمدی|چرا منافقین از فرانسه رفتند؟/ صدام، رجوی و آدم‌هایش را جدی نمی‌گرفت واژه های کاربردی مرتبط منافقین پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل ۲ طرح دو فوریتی مجلس برای لغو کنکور ارشد در سال ۹۹ ۳ حکم انتصاب قالیباف برای امیرعبداللهیان ۴ افشاگری نماینده مجلس درباره عدم اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ۵ روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود ۶ عملیات مرصاد به روایت سردار فضلی: منافقین به خیال خود می‌خواستند امام را شهید و کار جمهوری اسلامی را یکسره کنند ۷ تهدید دو جنگنده متخاصم علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان لبنان+ تصاویر ۸ توضیح حسینعلی امیری درباره گزارش سالیانه روحانی به مجلس مهمترین اخبار سیاسی رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید تحولات ارزشمند و رضایت بخشی در دانشگاه آزاد ایجاد شده است برای نظارت بر دستگاه ها باید شفافیت از مجلس آغاز شود مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند افزایش ۳.۲درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور/ بارش باران در محورهای ۲ استان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منافقین منافقین عملیات مرصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی

شبکه المیادین از کمین بزرگ رزمندگان مقاومت لبنان علیه نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «رویسات العلم» و همچنین «المالکیه» خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رزمندگان حزب‌الله لبنان بامداد امروز موفق به شکار نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در دو نقطه مرزی در جنوب لبنان شدند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزشهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت

شبکه المیادین خبر داد که در کمین اول، زمانی که خودروی نظامیان اسرائیلی به نقطه مرزی مجاور شهرک «رویسات العلم» رسید، رزمندگان لبنانی با انواع موشک‌های هدایت‌شونده آن‌ را هدف دقیق قرار دادند که در پی آن تعدادی از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

در کمین دوم نیز نیروهای پیاده ارتش اسرائیل در نقطه مرزی «المالکیه» در تیررس نیروهای حزب‌الله قرار گرفتند که در این عملیات نیز تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته منابع لبنانی، ارتش اسرائیل هم اکنون وارد منطقه شده است تا کشته‌ها و زخمی‌ها را خارج کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد