Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@18:27:22 GMT

رضایت طلبکاران را نگیرید، از آسیا حذف می‌شوید

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۹۰۴۰

رضایت طلبکاران را نگیرید، از آسیا حذف می‌شوید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از خبرورزشی، استقلال این روز‌ها به لحاظ مسائل مالی با مشکلات بسیار بغرنجی دست و پنجه نرم می‌کند. عدم پرداخت طلب بویان نایدنوف این باشگاه را از سه پنجره نقل و انتقالاتی آتی محروم خواهد کرد (البته مدیران باشگاه مدعی‌اند بلافاصله پس از تسویه حساب با این بازیکن همه چیز به روال عادی برمی‌گردد و محرومیت‌ها لغو می‌شود) و اگر پرونده ۵۵۰ هزار دلاری وینفرد شفر نیز به سرانجام نرسد، آنگاه احتمال دارد آبی‌پوشان اتفاق تلخی به نام کسر امتیاز را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص، اما روز گذشته شایعه جدیدی به گوشمان رسید که خبر از دردسر بزرگ و تازه‌ای برای استقلالی‌ها دارد.

تهدید به حذف از لیگ قهرمانان
استقلال جدا از طلبکاران خارجی، تعداد قابل ملاحظه‌ای بازیکن و مربی داخلی را نیز در صف طلبکاران خود می‌بیند. افرادی که بعضی از آن‌ها طی سال‌های گذشته وقتی نتوانستند از طریق مراجع داخلی به پول‌شان برسند، کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان مشکل‌شان گذاشتند و AFC هم به استقلال (و البته سایر تیم‌های بدهکار) تأکید کرد در صورت عدم پرداخت بدهی‌های معوقه، مجوز حرفه‌ای آن‌ها را لغو می‌کند و اولین تأثیری که این اتفاق خواهد داشت، عدم صدور اجازه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. در همین خصوص عصر دیروز شنیدیم صدای تهدید فدراسیون در مورد استقلال دوباره بلند شده و اگر این باشگاه رضایت طلبکارانش را نگیرد، حتی در صورتی که از طریق لیگ برتر و جام‌حذفی بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱ (فصل آینده) را کسب کند، باز هم از حضور در این مسابقات محروم خواهد شد. البته این بحث فعلاً شفاهی مطرح شده و هنوز به صورت کتبی نامه‌ای در اختیار فدراسیون یا باشگاه استقلال قرار نگرفته ولی شایعات حکایت از آن دارد که اگر استقلال نتواند تا اوایل مهرماه بدهی‌هایش را تسویه کند، احتمال دارد از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شود.

رضایت می‌گیریم و شرکت می‌کنیم
البته مسئولان باشگاه استقلال معتقدند چنین خطری برایشان وجود ندارد. یکی از آن‌ها در این رابطه به خبر ورزشی می‌گوید: وقتی هنوز به صورت کتبی چیزی اعلام نشده، دلیلی ندارد بیخودی برای خودمان با مصاحبه دردسر درست کنیم. بله. ما بالغ بر ۴۰ طلبکار داخلی داریم ولی فراموش نکنید حتی اگر کنفدراسیون به صورت رسمی هم چنین مطلبی را اعلام کند، طبق یک تبصره موجود باز هم می‌توانیم از طلبکاران به صورت موقت رضایتنامه بگیریم و در مسابقات آسیایی حاضر شویم. سال گذشته هم از برخی طلبکاران رضایتنامه موقت گرفتیم و آن را به کنفدراسیون ارائه کردیم بنابراین امسال هم می‌شود همان کار را تکرار کرد و بازیکنان و مربیان داخلی آن‌قدر معرفت دارند که استقلال را محروم نکنند.

351 / 351 استقلال فرهاد مجیدی احمد سعادتمند فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی احمد سعادتمند فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ

لوکا یوویچ مهاجم ۲۶ ساله و صرب میلان به احتمال فراوان به فعالیت خود در پیراهن روسونری ادامه خواهد داد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ یوویچ در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی یک ساله به میلان پیوست اما در قرارداد فعلی او بند تمدید ۳ ساله وجود دارد که در صورت رضایت طرفین قابل فعال شدن است. میلان از عملکرد این مهاجم صرب رضایت دارد و می خواهد بند تمدید قرارداد او را فعال کند. به این ترتیب قرارداد یوویچ با میلان تا سال ۲۰۲۷ تمدید خواهد شد. 

یوویچ در ۲۸ بازی برای میلان در همه رقابت ها موفق به ثبت ۹ گل و ۱ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • حسابرسی یک سوم قراردادهای «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین»
  • انتقاد تند بادامچیان از وزرای اقتصاد و سمت /پشت درهای بسته برای اصناف تصمیم نگیرید /تصمیمات درباره صنف طلافروش اشتباه است
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو