Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شروع پروژه‌ها بر اساس اولویت و مشروط به اتمام طرح‌های گذشته باشد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تاکید بر این نکته که برخی از کارها را می‌شد درگذشته انجام داد، خاطرنشان کرد: باید بررسی شود که چرا برخی از کارها تا کنون انجام‌نشده و این که چرا با وجود این که می‌توانستیم بخشی از مشکلات و مطالبات مردم را در گذشته رفع کنیم این کار را انجام نداده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای راهبردی سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد: با مدیریت و کار جهادی می‌توانیم بخشی از عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات و معضلات این استان را مرتفع سازیم.

وی با اشاره به اقدامات در حوزه ساخت مسکن و اجرای پروژه‌های اقتصادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های این مجموعه باید از یک پیوست فرهنگی برخوردار بوده تا از لحاظ فرهنگی در بین مردم و جامعه تأثیرگذار باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بر جلب مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: زمانی که مردم در اجرای یک پروژه مشارکت داشته باشند قدردان اقدامات انجام‌شده خواهند بود.

وی یکی دیگر از خدمات زیربنایی و نرم‌افزاری بنیاد مسکن برای سیستان و بلوچستان را تربیت منابع انسانی در بخش‌های مهارتی و مدیریتی دانست و تصریح کرد: باید برای پرورش و رشد نیروها تلاش شود تا در آینده به سرمایه‌ای برای استان و کشور بدل شوند.

آیت الله محامی بیان کرد: اینکه در حین انجام یک پروژه چند طرح دیگر را نیز آغاز کنیم، باعث به‌هم‌ریختگی کارها و عدم حصول نتیجه مطلوب می‌شود و حتی در صورت اتمام پروژه نتیجه مناسبی را در بر نخواهد داشت.

وی گفت: باید به نحوی عمل کنیم که اقدام ما تبدیل به یک الگو شده که این مهم‌تر از انجام یک پروژه است و باید از فرصت‌ها به‌درستی بهره‌گیری شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تأسف از روحیه برخی از جوانان استان که خیلی تن به کار نمی‌دهند و دنبال مساعده گرفتن و یا شغل‌های کاذب هستند، عنوان کرد: ادامه این روند آسیب جدی به استان را در پی دارد و باید در اجرای طرح و برنامه‌ها از ظرفیت نیروهای بومی استفاده شود.

کد خبر 4983162

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه عمرانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند مسکن مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان