Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در دوران پیش انقلاب شاه نماز جمعه را در سطح کشور منبع کرده بود، بنابراین اقامه نماز جمعه از برکات مهم و اساسی انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل به نقل از دارالارشاد اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی عصر دیروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: نماز جمعه با هدف تربیت، آگاه ‌سازی و حفظ هیئت اجتماعی دین اسلام به خواسته مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردبیل اقامه نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در دوران پیش انقلاب شاه نماز جمعه را در سطح کشور منبع کرده بود، بنابراین اقامه نماز جمعه از برکات مهم و اساسی انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در گفت‌وگو با تسنیم: نمازجمعه موجب تطهیر روح و روان همه مردم می‌شودآیت‌الله ‌نمازی در گفت‌وگو با ‌تسنیم: پایگاه‌ نماز جمعه مردم را از اشتباهات دور نگه می‌داردوحدت مردم و نظام در نماز جمعه محکم می‌شود

عاملی با اشاره به اهمیت نماز جمعه در جامعه بیان کرد: از زمان صدر اسلام نماز جمعه تاکنون به عنوان پایگاه اصلی تقویت دین اسلام، همدلی و ایجاد وحدت در بین مسلمانان، محل بیان و رفع مشکلات و مسائل مردم و مکانی امن برای مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر جریان تربیتی نماز جمعه بیان کرد: در حال حاضر نماز جمعه به عنوان یک جریان تربیتی در سطح جامعه شناخته می‌شود و ثواب نماز جمعه به قدری زیاد است که با هیچ ثوابی برابری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در روایات و احادیت نیز بر ضرورت نماز جمعه بسیار تاکید شده است ادامه داد: در روایات و احادیت نیز بر ضرورت نماز جمعه بسیار تاکید شده است و طبق سخنان ائمه اطهار(ع) در خطبه‌های نماز جمعه باید تصمیم‌ها و مسائل روز دنیا گفته شود.

R41374/P/S6,49/CT12 بیشتر بخوانید... تفسیری از «حیّ علی الفلاح»؛ نمازگزار چگونه به رستگاری می‌رسد؟ اقامه نماز جمعه در مسجد ایاصوفیه با تکیه خطیب بر شمشیر+ عکس امام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم:‌ ‌نماز جمعه باید محور "وحدت، ‌انسجام و اتحاد ملی" باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تفسیری از «حیّ علی الفلاح»؛ نمازگزار چگونه به رستگاری می‌رسد؟ اقامه نماز جمعه در مسجد ایاصوفیه با تکیه خطیب بر شمشیر+ عکس امام جمعه پارسیان در گفت‌وگو با تسنیم:‌ ‌نماز جمعه باید محور "وحدت، ‌انسجام و اتحاد ملی" باشد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ اختصاصی|نحوه ورود و خروج عراقی‌ها به ایران اعلام شد ۳ کرونا حریف مهربانی فارسی‌ها نیست/ بخشش ۱۲۷ میلیارد تومان اجاره بهاء ۴ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیاد ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهار زبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۵ فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود ۶ چگونه پیگیر حق بیمه دوره سربازی برای ‌سابقه خدمتی شویم؟ ۷ گزارش| خودنمایی گوشت قرمز در ویترین مغازه‌ها با طعم تلخ گرانی/ دلالان دام‌های زنده را قاچاق می‌کنند ۸ گفت‌وگو| در شهرهای استان مرکزی خبری از پیشگیری و مقابله با کرونا نیست مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیاد ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهار زبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور / روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ روایت یک رزمنده ‌از عملیات ‌مرصاد / منافقین می‌خواستند ۳ روزه تهران را فتح کنند /‌ رزمندگان ‌در چهارزبر ‌دشمن را تار و مار کردند عضو کمیسیون بودجه مجلس: ‌حقوق ۴ میلیونی هم کفاف یک زندگی را نمی‌دهد / مردم برای تامین معیشت ‌تحت فشار‌ند مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند افزایش ۳.۲درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور/ بارش باران در محورهای ۲ استان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه اقامه نماز جمعه انقلاب اسلامی گفت وگو نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند

۴۵ هزار فلسطینی امروز در حالی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند که نیروهای رژیم اشغالگر قدس از ورود ده‌ها جوان فلسطینی به مسجد جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی رژیم اسرائیل موانع آهنی در برابر درهای مسجد الاقصی قرار داده بودند تا مانع ورود ده‌ها جوان به صحن مسجد الاقصی شوند و برخی از آنها را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اضافه کرد: اقدامات سرکوب، ضرب و شتم، و جلوگیری از ورود آزادانه مسلمانان به مسجد الاقصی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که همزمان به هزاران شهرک‌نشین صهیونیست اجازه داده شد برای انجام مراسم تلمودی که همزمان با عید پسح یهودیان است به مسجد الاقصی وارد شوند.

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان با آغاز جنگ علیه ساکنان غزه پس از عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر گذشته، تهاجمات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی و فلسطینیان در کرانه باختری را افزایش داده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند