Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک دیدار پرگل با نتیجه هفت بر صفر برابر تیم سقوط کرده علم و ادب تبریز به برتری رسید، تیم داماش موفق شد در یک بازی حساس نیروی زمینی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد اما سپیدرود در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم مدعی مس کرمان شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی و یکم این مسابقات در یک دیدار خانگی مقابل تیم سقوط کرده و بی انگیزه علم و ادب (شهرداری) تبریز قرار گرفت و همانطور که پیش بینی می شد این تیم برای پیروزی در این بازی، کار سختی را پیش رو نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوانان در این بازی با نتیجه هفت بر صفر حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر ثبت بهترین نتیجه خود در لیگ امسال ، با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی همچنان امیدوار به ماندن در لیگ دسته اول باشند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نیمه اول این دیدار خانگی با سه گل حریف خود را مغلوب کرد تا با اندوخته ای مناسب این نیمه را به پایان برساند و با روحیه بهتر در نیمه دوم برابر حریفش صف آرایی کند، البته بازیکنان ملوان علاوه بر به ثمر رساندن سه گل، چند موقعیت مناسب گلزنی نیز در نیمه اول به دست آوردند که این فرصت ها به هدر رفت.

در نیمه دوم نیز، تیم ملوان همچنان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و بازیکنان این تیم موفق شدند چهار گل دیگر در این نیمه به ثمر برسانند تا ملوانان به یک پیروزی پرگل دست یابند تا با کسب این سه امتیاز، تا حدی از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

گرچه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار خانگی و برابر علم و ادب تبریز به یک پیروزی پرگل دست یافت اما همچنان خطر سقوط نیز این تیم را تهدید می کند و ملوان برای اینکه خیالش از ماندن در این لیگ راحت باشد باید حداقل در دیدار آتی خانگی خود به پیروزی برسد و در دو بازی خارج از خانه نیز حداقل یک امتیاز کسب کند تا خیال هواداران این تیم از ماندن در لیگ راحت باشد.

البته با توجه به شرایط جدول رده بندی و تقابل تیم های انتهای جدولی با یکدیگر، تیم ملوان با یک پیروزی نیز می تواند تا حد زیادی در لیگ ماندگار شود اما اگر مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان این تیم می خواهند که در هفته پایانی کار به اما و اگر کشیده نشود، این تیم نیاز به کسب حداقل یک تساوی در بازی خارج از خانه خود دارد.

اما تیم فوتبال داماش گیلانیان دیگر نماینده این استان در لیگ دسته اول کشور، در هفته سی و یکم این رقابت ها در یک بازی حساس و سرنوشت ساز رو در روی تیم نیروی زمینی تهران قرار گرفت که در نهایت  حریفش را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد.

نتیجه این بازی نه تنها برای داماش، بلکه برای تیم های سپیدرود و ملوان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چون داماش با پیروزی در این بازی خانگی نه تنها از تیم های انتهای جدولی فاصله می گرفت، از طرفی نیروی زمینی با شکست در این بازی، خود در منطقه خطر سقوط قرار می گرفت و امیدواری تیم های ملوان و سپیدرود برای ماندن در لیگ افزایش می یافت.

با توجه به این شرایط تیم داماش با مشکلات فراوان و بدون سرمربی رو در روی نیروی زمینی و یاران امیدرضا روانخواه قرار گرفت که در نهایت داماشی ها با نتیجه دو بر یک حریف خود را مغلوب کردند تا علاوه بر افزایش فاضله خود با این تیم ، از منطقه سقوط نیز فاصله بگیرد و به قولی از این منطقه فرار کند.

گرچه در این دیدار داماشی ها بدون مازیار ربیعی فر سرمربی خود برابر نیروی زمینی تهران قرار گرفتند اما این مربی در گوشه ای از ورزشگاه حضور داشت و نظاره گر این بازی بود تا بازگشت دوباره این مربی به داماش قوت بگیرد که در پایان بازی نیز ربیعی فر اعلام کرد که طی این یک هفته با داماش ارتباط داشته و به احتمال فراوان وی از امروز به عنوان سرمربی به لاجوردی پوشان رشت ملحق می شود.

اما نکته جالب دیگر دیدار تیم های فوتبال داماش و نیروی زمینی تهران ، حضور اسماعیل حاجی پور مالک این باشگاه بود که وی مدتی پیش از مالکیت این تیم صرف نظر کرد اما زمزمه های بازگشت وی نیز به گوش می رسد و حتی پس از پایان این دیدار و پیروزی ارزشمند داماش برابر نیروی زمینی، حاجی پور به بازیکنان داماش مبلغی را به عنوان پاداش پیروزی پرداخت کرد.

به هرحال تیم داماش با برتری برابر نیروی زمینی از منطقه سقوط فاصله گرفت و اگر این تیم بتواند هفته آینده نیز برابر حریف خود به برتری برسد، تا حد زیادی ماندن این تیم در لیگ دسته اول مسجل خواهد شد.

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در دیداری سخت و خارج از خانه در کرمان رو در روی تیم مدعی مس قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد تا کادرفنی جدید سپیدرود، طعم تلخ شکست را در دومین حضورشان در این تیم بچشند.

سهیل حق شناس سرمربی و جلال چراغپور مدیرفنی سپیدرود که هفته گذشته و قبل از دربی رشت در لیگ دسته به این تیم پیوسته بودند، در اولین حضورشان در سپیدرود برابر داماش به برتری رسیدند اما در دومین گام خود در کرمان مغلوب تیم مس شدند تا بیش از پیش خطر سقوط این تیم را تهدید کند.

گرچه سپیدرودی ها در این دیدار سخت خارج از خانه با یک گل مغلوب حریف قدرتمند خود شدند اما در این دیدار یک بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و حتی در دقیقه ۸۹ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این فرصت مناسب گلزنی برای سپیدرودی ها به هدر رفت تا این تیم بهترین فرصت کسب نتیجه مساوی در این بازی سخت را از دست بدهد.

با این وجود و با توجه به شکست سپیدرود، این تیم در آستانه سقوط از رقابت های لیگ دسته اول قرار گرفته و برای اینکه سپیدرودی ها همچنان امیدوار به ماندن در لیگ باشند، باید در هر سه بازی باقی مانده برابر حریفان خود امتیاز کسب کنند و این درحالی است که سپیدرودی ها  باید حداقل در یک دیدار نیز پیروز شوند.

البته با توجه به ارایه یک بازی خوب و هدفمند از سوی سپیدرود در دیدار برابر تیم قدرتمند مس کرمان ، طرفداران پرشمار این تیم  گیلانی امیدوارند که سپیدرودی ها در سه بازی باقیمانده نیز همینگونه ظاهر شوند تا برابر حریفان خود با ارایه یک بازی زیبا، به پیروزی رسیده و از منطقه خطر فاصله بگیرند.

اما با شرایط موجود و وضعیت سایر تیمها، هم اینک زنگ خطر سقوط برای تیم فوتبال سپیدرود رشت به صدا درآمده و اگر این تیم در بازی هفته آینده خود نتواند در رشت برابر حریفش به پیروزی برسد، تا حد زیادی سقوط این تیم از لیگ مسجل خواهد شد اما اگر سپیدرود بتواند در بازی آینده خود پیروز شود، همچنان این تیم امیدوار باقی خواهد ماند.

به هرحال در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم های داماش و ملوان برابر حریفان خود پیروز شدند تا با کسب سه امتیاز از منطقه سقوط فاصله بگیرند اما شانس ماندن سپیدرود در لیگ با توجه به شکست این تیم در این هفته، بسیار کمرنگ شد.

 تا پابان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش گیلانیان با کسب ۳۶ امتیاز در مکان دوازدهم ، ملوان بندرانزلی با ۳۴ امتیاز در مکان چهاردهم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی منطقه سقوط هفته سی و یکم خارج از خانه لیگ دسته اول ماندن در لیگ سپیدرودی ها نیروی زمینی دیدار خانگی لیگ دسته برابر حریف قرار گرفت خطر سقوط رقابت ها حریف خود یک بازی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!