Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:35:46 GMT

اتریش: کرونا هنوز به نقطه اوج خود نرسیده است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۹۶۳۹

اتریش: کرونا هنوز به نقطه اوج خود نرسیده است

وزیر بهداشت اتریش با تاکید بر اینکه بحران کرونا هنوز به نقطه اوج خود نرسیده است درباره چالش بزرگی که در پاییز کشور با آن مواجه خواهد شد هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "کرونن سایتونگ"، "رادولف آنشوبر"، وزیر بهداشت اتریش در سخنانی اعلام کرد که ما در بررسی هایی متوجه شده‌ایم که نقطه اوج کرونا در کشور ما هنوز بدست نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به شهروندان گفت: اقدامات این روزها به همان اندازه روزهای اول اهمیت دارد.

وی با توجه به افزایش موارد مثبت به کرونا در کشور درخواست کرد که در آینده دوباره به صورت هفتگی درباره ارقام و آمارها اطلاع رسانی شود.

آنشوبر همچنین تاکید کرد که این سخت ترین پاندمی واقعا یک چالش برای اقتصاد جهانی است. وی افزود: بعد از یک کاهش روند موارد ابتلا ما مجددا با افزایش آمارهای جهانی ابتلای به این بیماری مواجه شده ایم. اما این از ابتدا قابل پیش بینی بود.

بر اساس آمارهای منتشر شده از روز پنج شنبه تا جمعه حدود 115 مورد ابتلای جدید به کرونا در اتریش وجود داشته که برای سومین بار در هفته جاری آمار مبتلایان جدید در این کشور سه رقمی بود.

وزیر بهداشت اتریش همچنین تاکید کرد که در هفته آینده هم انتظار یک رشد خطی مبتلایان وجود دارد.

وی از افزایش بی سابقه تست گیری های کرونا در کشور خبر داده و آن را بخشی از آمادگی برای شرایط پاییز اعلام کرد. تا به حال 833 هزار تست کرونا در اتریش انجام شده است.

وزیر بهداشت اتریش با تاکید بر اینکه در دوران کرونا خیلی چیزها یاد گرفته ایم گفت: ما در یک شرایط بسیار بهتر از ماه مارس قرار داریم. ماه های آگوست و سپتامبر ماه هایی است که همچنان باید برای ثبات شرایط در آن تلاش شود و چالش بزرگ در پاییز خواهد آمد.

وعده‌های توخالی مسئولان به جامعه پرستاری؛ وضعیت گیلان در موج دوم شیوع کرونا چه خواهد شد؟آمار جهانی کرونا/ ابتلای 67000 آمریکایی در یک روز +جدول آخرین تغییراتشرکت کره ای بیل گیتس می تواند تا سال آینده 200 میلیون واکسن کرونا بسازد

به نوشته روزنامه "دی ولت" آلمان شمار مبتلایان به کرونا در بسیاری از بخش های مربوط به توریسم در ایالت اتریش علیا افزایش پیدا کرده است.

جدیدترین آمارها نشان می دهد که تا به حال در اتریش 20388 نفر به کرونا مبتلا شده و 712 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا دولت اتریش اخیرا برخی محدودیت ها در این کشور را مجددا اعمال کرده و استفاده از ماسک در بسیاری اماکن عمومی مجددا اجباری شده است.

همچنین اتریش بار دیگر برای مسافرن از برخی کشورهای اروپایی که در مناطق خطر کرونایی قرار گرفته‌اند محدودیت هایی را مد نظر قرار داده است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... شرکت کره ای بیل گیتس می تواند تا سال آینده ۲۰۰ میلیون واکسن کرونا بسازد آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ آمریکایی در یک روز +جدول آخرین تغییرات شتاب دوباره شیوع کرونا در اروپا/ هشدار فرانسه و انگلیس درباره سفر به اسپانیا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شرکت کره ای بیل گیتس می تواند تا سال آینده ۲۰۰ میلیون واکسن کرونا بسازد آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۷۰۰۰ آمریکایی در یک روز +جدول آخرین تغییرات شتاب دوباره شیوع کرونا در اروپا/ هشدار فرانسه و انگلیس درباره سفر به اسپانیا واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ نقش تکراری یکی از کشورهای منطقه در رهگیری هواپیمای مسافربری ایران ۲ رژیم اسرائیل|افشاگری بادیگارد مخصوص بنیامین نتانیاهو درباره وی ۳ اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل ۴ «هادارگولدن»چگونه در رفح ناپدید شد؟/ ناتوانی رژیم اسرائیل در حل معضلی پیچیده ۵ تهدید سوریه و لبنان از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ۶ مصاحبه| سه تحلیل از چرایی اقدام آمریکا در ایجاد خطر برای هواپیمای مسافربری ایران/بساط آمریکا در منطقه باید جمع شود ۷ واکسیناسیون علیه کرونا در پایتخت روسیه مجانی خواهد بود ۸ اعتراضات در یونان به اقدام ترکیه در برگزاری نماز جمعه در ایاصوفیه؛ پاسخ آنکارا مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد کشته شدن یک نفر در اعتراضات تگزاس اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل سندرز: به خاطر دموکراسی، ترامپ باید شکست داده شود مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا وزیر بهداشت اتریش بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش تأیید کرد که باشگاه بایرن مونیخ با او تماس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و نسبت دادن او به حضور روی نیمکت باواریایی‌ها، به سایت «90minuten» اتریش گفت: تماسی از جانب بایرن مونیخ با من گرفته شد که این موضوع را به اتحادیه فوتبال اتریش اطلاع دادم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش تصریح کرد: ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم (اشاره به رابطه‌اش با اتحادیه فوتبال اتریش ). تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو 2024 متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور فشرده و ملموس به بحث‌های مطرح شده فکر کنیم.

اتریش در گروه D مسابقات یورو 2024 با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه است. سرمربی پیشین  هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد در صورت توافق با بایرنی‌ها، می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

تیم تحت هدایت توماس توخل قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!